וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירמולנקו עבר את שבצ'נקו והצטנע: "לא משנה מי כובש או מבשל"

כובש השער הראשון לזכות אוקראינה הפך לשחקן שמעורב בהכי הרבה שערים בנבחרתו, אך העדיף לפרגן לחבריו: "ההגנה הייתה נהדרת"

תקציר: אוקראינה - צפון מקדוניה 1:2/ספורט1

אחרי שהפסידה 3:2 כואב להולנד במחזור הפתיחה, הצליחה אוקראינה להשיג היום (חמישי) נקודות ראשונות ביורו 2020. הנבחרת של אנדריי שבצ'נקו ניצחה 1:2 את צפון מקדוניה במשחק בו הוחמצו שני פנדלים ובכך הביאו את מניין הפנדלים המוחמצים בטורניר לארבעה מתוך חמש בעיטות מהנקודה הלבנה.

אנדריי ירמולנקו, שכבש את השער הראשון ובישל את השני לרומן יארמצ'וק, נבחר לשחקן המצטיין מטעם אופ"א. חלוץ ווסטהאם העלה את מאזן הכיבושים שלו בנבחרת ל-42 ואת מאזן הבישולים ל-21. 63 השערים בהם היה מעורב ירמולנקי הם שיא חדש בנבחרת, כשהוא עקף אפילו את מאמנו ומלך השערים של הנבחרת, אנדריי שב'צנקו.

אנדריי ירמולנקו אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה מאוד שנבחרתי לשחקן המשחק ואני עוד יותר מרוצה מזה שהשגנו שלוש נקודות. אני לא מתרכז רק באלה שכובשים או מבשלים. תראו את ההגנה שלנו, כמה שההופעה שלהם הייתה נהדרת. אני רוצה לחלוק את התואר הזה עם כל הקבוצה".

מאמן נבחרת צפון מקדוניה איגור אנגלובסקי אמר בסיום: "היו שתי מחציות שונות במשחק. במחצית השנייה הראינו למה אנחנו נמצאים באליפות אירפה. הנבחרת שלנו היא איכותית וראויה להיות כאן. עם זאת, אנחנו מואכזבים מאוד שלא הצלחנו להשיג תוצאה טובה".

כובש השער המצמק לצפון מקדוניה אזגיאן אליוסקי: "במחצית השנייה נתנו להם הרבה מרחב חופשי ולא סגרנו אותם טוב. נתנו להם להגיע להרבה מצבים, לחצנו אותם בצורה רעה ולא היינו מספיק אגרסיביים. אולי אם היינו צריכים לצאת ליותר התקפות, אבל מצאנו את עצמינו בפיגור של שני שערים וכשזה קרה קשה היה לבצע מהפך".

עוד בוואלה! ספורט

יורו: אוקראינה ניצחה 1:2 את צפון מקדוניה

לכתבה המלאה
גוראן פאנדב שחקן נבחרת צפון מקדוניה מול מיקולה מטביינקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
צפון מקדוניה שוב הראתה אופי, אך סיימה את דרכה בטורניר. פאנדב עם מטביינקו/רויטרס

המספרים

  • אנדריי ירמולנקו כובש כבר משחק שלישי ברציפות עבור אוקראינה. הוא הראשון לעשות זאת מאז שעשה זאת מאמנו אנדריי שבצ'נקו במונדיאל 2006.
  • כמות השערים בהם היה מעורב ירמולנקו בנבחרת אוקראינה עומדת על 63 (42 שערים + 21 בישולים). מדובר בשיא חדש, כשחלוץ ווסטהאם חלף בדרך לפסגה על פני אנדריי שבצ'נקו.
  • שחקן נבחרת אוקראינה איליה זבארני שפתח היום בהרכב נולד ב-1 בספטמבר 2002, 11 ימים לאחר שגוראן פאנדב כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת צפון מקדוניה.
  • אנדריי ירמולנקו ורומן ירמצ'וק הם השניים הראשונים שמבקיעים את שני השערים הראשונים של נבחרתם בשני משחקי הפתיחה של טורנירי היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully