וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 מסירות ורונאלדו אחד: פורטוגל מציגה - "מופת של כדורגל קבוצתי"

השער השלישי של הסלסאו עורר התפעלות, ונראה מרהיב עוד יותר ממעוף הציפור. וגם: המסר מאימו של רונאלדו בנוגע לעתידו והמאבטח שלא זיהה אותו

תקציר: פורטוגל מביסה 0:3 את הונגריה, צמד לכריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לחרוט את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי. אמש (שלישי) הפך כוכב יובנטוס למלך שערי היורו בכל הזמנים, עם צמד ב-0:3 של פורטוגל על הונגריה. לחלוץ בן ה-36 יש כעת 11 כיבושים באליפויות אירופה - שניים יותר ממישל פלאטיני.

זה היה ערב מעט משונה מבחינתו של רונאלדו: הוא החל כשעוכב על ידי מאבטח הונגרי שלא זיהה אותו בכניסה לאיצטדיון, ואיפשר לו להיכנס לתחומי המגרש רק אחרי שהציג תג שם, ונמשך עם יכולת פושרת וכמה החמצות, עד שהגיעו דקות הסיום.

אחרי שכבש בדקה ה-87 מהנקודה הלבנה, הוא הוסיף שער עילאי בתוספת הזמן, אחרי מבצע קבוצתי יוצא דופן: בסך הכל, שחקני פורטוגל החליפו 33 מסירות עד שרונאלדו עבר את השוער וגלגל לרשת את ה-0:3. מזווית חדשה שפורסמה אמש ברשתות החברתיות, ניתן לראות את המהלך ממעוף הציפור, והוא נראה יותר עוד יפה.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו הפך למלך שערי היורו בכל הזמנים

לכתבה המלאה

אחרי המשחק, סיפרה אמו של רונאלדו דולורס אביירו, על התוכניות של בנה לעתיד. "כריסטיאנו נמצא בכושר נהדר וימשיך לשחק עוד שלוש שנים", אמרה, וחשפה את תוכן ההודעה שכתב לה לפני המשחק אמש: "איחלתי לו בהצלחה והוא כתב לי 'תודה אמא, אנחנו הולכים לנצח 1:2, אני אבקיע שער אחד ואת השני מישהו אחר יכבוש, לא משנה מי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully