וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנז'מן פבאר איבד את ההכרה והמשיך לשחק בהחלטה מפוקפקת: "לא למדו כלום מאריקסן?"

שלושה ימים אחרי ההתמוטטות המפחידה של קשר דנמרק, מגן צרפת קיבל מכה חזקה מול גרמניה והתעלף. חוסר התגובה של הטריקולור עורר זעם

תקציר: צרפת גוברת 0:1 על גרמניה במשחק הראשון בבית המוות ביורו/ספורט1

ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן ממשיכה להטיל צל כבד על היורו, וכל פציעה או נפילה לכר הדשא מלווה ברגעי חרדה קלים. אמש (שלישי) גרם בנז'מן פבאר לדאגה, כשצנח לדשא אחרי היתקלות ברובין גוסנס.

בסיום פבאר סיפר שאיבד את ההכרה והיה מעולף "במשך 10-15 שניות" בעקבות המכה שספג בראשו, אבל המשיך לשחק אחרי שדיווח שהוא מרגיש טוב.

"זו הייתה חתיכת מכה. הייתי קצת מעולף לכמה שניות, ואחר כך זה השתפר", סיפר פבאר. ההחלטה לא להוציא את פבאר מהמשחק, עוררה ביקורות בצרפת. באולפן של רשת RMC הצרפתית אמר אחד הפרשנים ש"נראה שלא למדו כלום מהתקדים של אריקסן. כל מכה רצינית כזאת, מחייבת תגובה מהירה וחדה. לא היה מקום לאפשר לו להמשיך לשחק".

בנז'מן פבאר, נבחרת צרפת, אחרי שנפצע. רויטרס
15 שניות של אימה. פבאר על הדשא/רויטרס
בנז'מן פבאר, נבחרת צרפת אחרי שנפצע. רויטרס
"הרגשתי טוב, אז המשכתי לשחק". פבאר/רויטרס

השבוע חתמו כל 24 הנבחרות המשתתפות ביורו על הסכם שבו הן מתחייבות לשפר את הטיפול בכדורגלנים שסובלים מתסמינים של זעזוע מוח. ארגון השחקנים האירופי אף הביא לאישור אופ"א תכנית שבמסגרתה שחקן שסובל מתסמינים שכאלה, יחוייב לא לשחק במשך שישה ימים לכל הפחות - אולם התכנית טרם אושרה, ואופ"א לא מחייבת לפעול כך כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully