וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה שוב ספג קריאות בוז: "יכבוש שלושער ויסתום לכולם את הפה"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 8:34

החלוץ, שרשם החמצה גדולה מול שבדיה, ספג בוז מאוהדי ספרד, אולמו: "אני לא מבין את זה", פדרי: "האוהדים צריכים לתמוך בנו"

תקציר: ספרד - שבדיה 0:0/ספורט1

ספרד התמסרה ללא הרף (953 מסירות), אבל לא הצליחה לשלוח אף כדור לשער וסיימה ב-0:0 מול שבדיה במשחק הפתיחה שלה ליורו. אלברו מוראטה, שרשם החמצה גדולה במהלך המחצית הראשונה, ספג קריאות בוז מהאוהדים המקומיים אחרי שהיה קורבן לשירים מזלזלים וקריאות גם במשחק ההכנה מול פורטוגל במדריד, שגם הוא הסתיים ב-0:0.

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
עובר תקופה לא קלה. מוראטה/רויטרס

המספרים

  • ספרד בעטה לשער 17 פעמים במהלך ה-0:0 מול שבדיה, הכי הרבה של לה רוחה בטורניר גדול מבלי לכבוש מאז 25 הבעיטות מול שוויץ במונדיאל 2010 (0:1 לשוויץ).
  • ספרד השלימה 419 מסירות במחצית הראשונה - הכי הרבה ב-45 הדקות הראונות באליפות אירופה מאז שהחלו לבדוק נתון זה (1980).
  • אחוזי ההחזקה בכדור של נבחרת ספרד אמש (85.1%) הם הגדולים ביותר באליפות אירופה מאז שהחלו למדוד את הנתון הזה (1980).
  • דני אולמו בעט חמש פעמים לעבר שערה של היריבה מבלי לכבוש ובכך השווה את שיאו של רוברט לבנדובסקי.
  • לואיס אנריקה הוא מאמן נבחרת ספרד הראשון מאז חאבייר קלמנטה שתחת שרביטו מסיימת לה-רוחה פעמיים ברציפות ב-0:0. בפעם הקודמת זה קרה ב-1992 מול צפון אירלנד ולאחר מכן מול אירלנד.
מרכוס ברג שחקן נבחרת שבדיה מאוכזב מול אמריק לאפורט שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
נותן אמון מוחלט במוראטה. לאפורט/רויטרס

אמריק לאפורט אמר אחרי המשחק: "זה נראה רע עכשיו כי לא הצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. יש עדיין שני משחקים וננסה להשתפר. היינו מנצחים בתשעה מעשרה משחקים כאלה. לא הצלחנו לכבוש ואולי ביום אחר היינו מסיימים את המשחק הזה עם חמישה שערים. אנחנו לא מודאגים, היום זה לא קרה, אבל במשחק הבא זה יקרה". על הבוז שספג מוראטה אמר הבלם: "זו לא הפעם הראשונה, אנחנו לא יכולים לפקפק בחלוץ כמו מוראטה שהראה כבר מה הוא שווה. הוא לא הצליח לכבוש היום, אבל במשחק הבא הוא יכבוש שלושער ויסתום את הפה של כולם".

דני אולמו אמר: "אנחנו חייבים להמשיך להתעקש, אנחנו מגיעים למצבים, אבל כשלא כובשים אי אפשר לנצח". על הבוז למוראטה אמר: "אני לא מבין למה, הוא שחקן נהדר. האוהדים צריכים לעודד אותנו כי אנחנו משחקים לא רק בשביל עצמנו". פדרי הוסיף: "אני שמח על הבכורה, הגשמתי חלום, אבל אני מאוכזב בגלל התיקו. שיחקנו טוב מאוד והגענו להרבה מצבים. אם נמשיך לשחק כך, להחזיק בכדור אז השער יגיע". על מוראטה אמר: "כולנו יכולים להיכשל וכולנו נכשלים, אבל הוא עובד קשה בשביל הקבוצה. האוהדים צריכים לתמוך בנו, אנחנו נבחרת נהדרת".

מרכוס יורנטה הוסיף: "תחושה מוזרה. שיחקנו טוב עם הפילוסופיה שלנו, עשינו את הדברים בצורה נכונה, יצרנו מצבים ולא הצלחנו לדייק. היו לנו הרבה מצבים והכדור לא רצה להיכנס. הדבר החשוב ביותר הוא שנמשיך להגיע למצבים". על מוראטה הוא אמר: "הוא חשוב לנו מאוד, הוא יודע הרבה על כיבוש שערים. היום הוא היה חסר מזל מול השער, אבל הוא יכבוש. אני לא חושב שהשריקות לעברו הן במקום. כל מי שבמגרש רוצה לקבל עידוד ותמיכה".

לואיס אנריקה: "פגשנו יריבה שהחליטה להתגונן ולבסס את כל המשחק שלה על כדורים ארוכים. אפילו הייתה לה הזדמנות לנצח. זה תיקו ואני מרגיש רע בשביל השחקנים והאוהדים, להם רצינו להקדיש את הניצחון". על העבודה שהנבחרת שלו לא כבשה אמר: "אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר מצבים ומשטח הדשא לא עזר לנו יותר מדי. אם לא שמתם לב אז השחקנים התלוננו. יצרנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם". על הבוז למוראטה אמר: "ראיתי גם כאלה שעודדו אותו. זו מדינה כזו ש... אני צריך לתמוך בשחקנים שלי, מוראטה הוא שחקן נהדר שעושה דברים נכון בהתקפה ובהגנה, יש לו אישיות מתאימה כדי להתמודד עם זה".

אלכסנדר איסק שחקן נבחרת שבדיה. Jose Manuel Vidal, AP
היה קרוב מאוד לכבוש וגם לבשל. איסק/AP, Jose Manuel Vidal

חלוץ שבדיה אלכסנדר איסק, שכמעט כבש במחצית הראשונה וכמעט בישל בשנייה, אמר: "רצינו להחזיק יותר בכדור, ליצור קצת יותר. אבל צריך לקבל את הדברים. הצלחנו לעשות את שלנו טוב מאוד היום ונלחמנו עד הרגע האחרון. לפני המשחק היינו מרוצים מאוד עם נקודה אחת. אנחנו מסופקים מאוד. אני חושב שבסך הכול שיחקנו טוב, הצלחנו לצמצם מרווחים וידענו שההזדמנות תגיע. לרוע המזל לא כבשנו היום, אבל נקודה אחת יכולה להיות משמעותית מאוד בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully