וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של פול התמנון: הכירו את החתול שלא טעה עד כה בניחושי יורו 2020

אכילס, חתול חירש מסנט פטרסבורג, חזה נכונה את ניצחון איטליה על טורקיה ואת ניצחונה של בלגיה על רוסיה. וזה אפילו לא הטורניר הראשון שלו

כולנו זוכרים את פול התמנון, שהצליח לחזות לא מעט ממנצחות המשחקים של מונדיאל 2010. כעת, הכירו את החיה החדשה שעתידה לגנוב את ההצגה בטורניר: אכילס החתול.

מדובר בחתול חירש המתגורר במוזיאון המורשת בסנט פטרסבורג ברוסיה, והוא משמש בעיקר כחתול טיפולי שעוזר לאזרחים ותיקים. כמו עם פול התמנון, כך גם אכילס "חוזה" את מנצחת המשחק דרך האוכל: הוא מקבל כמות שווה בשני כלים שונים - לצד כל אחד מהם דגל של נבחרת אחרת - ולפי ההחלטה באיזה כלי לאכול, הוא "חוזה" איזו נבחרת תנצח.

והוא הולך על פולין נגד סלובקיה

נשמע מופרך? אז רק נציין שבמשחק הפתיחה, הוא בחר בכלי של איטליה, ולפי הבעלים שלו, "בהפרש גדול". כולנו זוכרים איך זה נגמר (0:3). לאחר מכן, חזה נכונה גם את ניצחונה של נבחרת בלגיה על רוסיה.

יש לציין כי הוא חוזה אך ורק את המשחקים שנערכים בסנט פטרסבורג, וזה לא הטורניר הראשון שלו: ב-2017 חזה מספר משחקים בגביע הקונפדרציות, וצדק בשלושה מארבעת המשחקים. במונדיאל 2018 עמד על מאזן מושלם של ארבעה ניחושים נכונים רצופים, לפני שטעה שלוש פעמים ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully