וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - גרמניה: "האווירה בנבחרת טובה", גורצקה עשוי להיכלל בסגל

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 19:55

מנואל נוייר דיבר לקראת פתיחת היורו במינכן (שלישי, 22:00, ספורט4). קארים בנזמה כשיר וצפוי לפתוח אצל אלופת העולם

מחזור 1הסתיים15/06/2021
צרפת
  • הומלס (20, גול עצמי)
0
    גרמניה

    צרפת

    הכותרות שיצאו מהמחנה הצרפתי בימים האחרונים נגעו בעיקר למתיחות בין קיליאן אמבפה לאוליבייה ז'ירו וההיסטוריה מספרת שכשהטריקולור נותנים לסיפורים מחוץ למגרש להפריע להם, הם קורסים גם על כר הדשא. הפעם דידייה דשאן ינסה לנטרל את הרעשים ולהביא את הנבחרת שלו מוכנה למשחק שיכול להיות בקלות גם הגמר. קארים בנזמה התאושש מהפציעה הקלה והוא עשוי לפתוח בחלק קדמי שיכלול כמובן גם את אמבפה ואנטואן גריזמן. אדריאן ראביו שהפך לשחקן קבוע אצל דשאן, ימשיך במרכז המגרש לצד אנגולו קאנטה ופול פוגבה. קורט זומה לא כשיר ב-100 אחוז, אבל גם כך לא היה מיועד לפתוח.

    מאמן צרפת דידייה דשאן התייחס לשלישייה הקדמית של גרמניה, שצפויה להיות מורכבת מתומאס מולר, סרג' גנאברי וקאי האברץ ואמר: "יש להם איכויות אישיות והם לא בתפקיד מוגדר לגמרי. האברץ מסתובב בכל המגרש, גנאברי יכול לרדת קצת למטה ויש שחקנים כמו טימו ורנר ולירוי סאנה, שגם מביאים דברים אחרים. זה חתיכת משחק להתחיל איתו את הטורניר ומשחק גדול בשבילנו, אבל גם בשביל הגרמנים כי מדובר בשתיים מהנבחרות הטובות באירופה. המטרה היא להיות יעילים בשתי הרחבות".

    הוגו לוריס פתח ודיבר על חברו לשעבר בטוטנהאם כריסטיאן אריקסן: "הדבר הכי חשוב הוא שכריסטיאן במצב טוב ויציב. צריך לברך את כל מי שעשה את מה שהיה צריך לעשות במגרש". על המשחק עצמו אמר הקפטן הצרפתי: "החלוצים שלנו יקבלו שמירה חזקה ואם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה, אז אנחנו חייבים להציג יכולת נהדרת. שלושת שחקני ההתקפה שלנו (בנזמה, גריזמן ואמבפה) מסוגלים לעשות את ההבדל בכל זמן, אבל אנחנו מחפשים איזון במשחק ולשלוט בו נגד נבחרת כדורגל נהדרת". על השלישייה ההתקפית של צרפת הוסיף השוער: "הם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש והם עקביים מאוד כבר שנים, קארים ואנטואן יותר כי קיליאן עוד צעיר, אבל כבר השיג המון. אני יכול להבין למה היריבות מפחדות מהם".

    שחקני נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן, קארים בנזמה. Francois Mori, AP
    לגריזמן יש 4 צמדים בנבחרת צרפת, שניים מהם נגד גרמניה/AP, Francois Mori

    גרמניה

    יואכים לב קיבל בשורות טובות לקראת המשחק כשהתברר שלאון גורצקה עשוי להיכלל בסגל. עם זאת, ההחלטה הסופית טרם התקבלה.

    שוער וקפטן נבחרת גרמניה מנואל נוייר אמר לקראת המשחק: "כל שחקן מוכן למשחק. אנחנו משחקים נגד יריבה ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו יודעים למה לצפות וכמובן שאנחנו מצפים למשחק במינכן. האווירה בתוך הנבחרת היא טובה מאוד. התאמנו טוב ועבדנו על כל הפרטים. אנחנו רוצים להתחיל עם תוצאה חיובית. השחקנים שחזרו לנבחרת התאקלמו מצוין מחדש. תומאס ומאטס תמיד היו שחקנים מובילים בקבוצות ובנבחרת". נוייר התייחס לעובדה שיהיה קהל ואמר: "זה חשוב מאוד בשבילנו. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לאוהדים שלנו הופעה טובה. אנחנו צריכים את כל התמיכה שאנחנו יכולים לקבל. זה מיוחד מאוד בשבילנו".

    מאמן גרמניה יואכים לב הוסיף: "פרט ליונאס הופמן, כל השחקנים התאמנו בימים האחרונים, כולל לאון גורצקה. הוא השאיר רושם טוב. ברור שהוא לא יפתח מחר. נדבר הלילה ואז נחליט אם הוא יהיה בסגל. הגענו למינכן עם ציפייה והתרגשות. אנחנו שמחים שאנחנו פותחים מול אלופת העולם, זה משהו מיוחד. אני מצפה לקבל את הקהל שלנו בחזרה אחרי כמה חודשים. אני לא חושב על זה שמדובר בטורניר האחרון שלי, אני יותר מדי עסוק עם העבודה. יכול להיות שיהיה קצת עצב כשזה ייגמר, אבל אני לא חושב על זה כעת".

    יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה עם לאון גורצקה. רויטרס
    יהיה בסגל? לב וגורצקה באימון/רויטרס

    טריוויה

    • צרפת וגרמניה ייפגשו בפעם השישית בטורניר גדול. המאזן ב-5 המשחקים הקודמים: שני ניצחונות לכל נבחרת ותוצאת תיקו אחת.
    • המפגש היחיד בין הנבחרות באליפות אירופה נערך ב-2016. אז צרפת ניצחה 0:2 בחצי הגמר מצמד של אנטואן גריזמן.
    • לגריזמן יש 4 צמדים במדי נבחרת צרפת. שניים מהם נגד גרמניה.
    • מנואל נוייר יערוך הופעה מספר 28 בטורניר גדול (יורו ומונדיאל). רק שני שוערים שיחקו יותר ממנו: ג'אנלואיג'י בופון ואיקר קסיאס, שניהם עם 31 הופעות.
    • צרפת הפסידה רק פעם אחת במשחק הראשון שלה בטורנירי יורו - אי שם ב-1960 (5:4 ליוגוסלביה). גרמניה לעומת זאת, מעולם לא הפסידה במשחק הראשון שלה.
    • יוגי לב ינהל את המשחק ה-18 שלו בטורנירי יורו, יותר מכל מאמן אחד.
    • שחקני באיירן מינכן מנבחרת צרפת בנז'מן פבאר, לוקאס הרננדז, קורנטן טוליסו וקינגסלי קומאן ישחקו באצטדיון הביתי שלהם.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: קרלוס דל סרו גראנדה (ספרד)
    אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)
    קהל: 13000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully