וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל פטי נגד אמבפה "האגוצנטרי": "ההתנהלות שלו מזכירה את ניימאר"

המתיחות בין אמבפה לאוליבייה ז'ירו ממשיכה להסעיר את צרפת לפני גרמניה (ד', 22:00, ספורט4). שחקן העבר מבקר, דשאן מודה שעשה לשניים שיחת פיוס, אבל מכחיש שמנע מאמבפה לדבר

נבחרת צרפת עדיין לא פתחה את הופעותיה ביורו, אבל כבר מייצרת דרמות. לקראת המשחק מול גרמניה מחר (רביעי, 22:00, ספורט4), אלופת העולם טרודה בעיקר במתיחות בין קיליאן אמבפה לאוליבייה ז'ירו.

כזכור, ז'ירו ביקר במרומז את אמבפה בשבוע שעבר ואמר שהוא לא מקבל מספיק כדורים, אמבפה נעלב ורצה להגיב בלהט הרגע, בנבחרת מנעו זאת ממנו, אבל אמש נתנו לו את זכות הדיבור, והוא התייחס ל"עימות" עם חלוץ צ'לסי.

אמבפה אמנם הצהיר ש"אני לא מתכוון לעשות מזה עניין גדול" והבהיר ששוחח עם ז'ירו כדי ללבן את העניינים ביניהם, אבל גם אמר ש"חבל שהדברים נאמרו פומבית" והודה שהציטוטים של ז'ירו השפיעו עליו לרעה.

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. Aurelien Meunier, GettyImages
צרפת עוד לא שיחקה משחק אחד, וכבר גועשת. אמבפה/GettyImages, Aurelien Meunier

אחרי ההצהרות של אמבפה, הביקורת בצרפת נמשכות. עמנואל פטי, שזכה עם צרפת בגביע העולם וביורו, אמר ש"העימות הזה מביך את נבחרת צרפת" והאשים את אמבפה ב"אגוצנטריות".

"הוא מתחיל להזכיר לי את ההתנהלות של ניימאר בפ.ס.ז'. נראה לי שהוא לומד דברים לא טובים. כשדברים לא קורים בדיוק כמו שהוא מצפה או מתכנן, הוא שובר את הכלים ומרגיש נרדף. במעמד שלו, הייתי מצפה ממנו לקחת עזרה מנטלית כדי להתגבר על הרגישות המוגזמת", אמר.

דידייה דשאן טען אמש שלא מנע מאמבפה להתייצב במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר, במטרה למנוע ממנו לדבר נגד ז'ירו בלהט הרגע. "לא התנגדתי. פוגבה הציע ללכת בעצמו, והסכמתי. דברים כאלה קורים. בחוץ יש הרבה רעשים, אבל הנבחרת שומרת על עצמה".

דשאן מודה שהפגיש בין השניים וניסה לפייס ביניהם. "דיברנו איתם. כשאני מרגיש שצריך ליזום שיחה, אני עושה את זה. אנחנו מנסים ליצור דיאלוג, והקשבנו אחד לשני", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully