וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינד הנרגש ביקש להתחלף: "מה שקרה עם אריקסן השפיע עליי מאוד"

בלם הולנד, ששיחק עם אריקסן ובגופו הותקן קוצב לב, חשף: "שקלתי אם בכלל לשחק הערב, הייתי צריך לעשות עבודה מנטאלית כדי לשחק". דומפריס: "זה לא היה המשחק הגדול בקריירה שלי, אבל הגול הכי יפה"

תקציר: הולנד - אוקראינה 2:3/ספורט1

שמונה שנים לאחר שהשתתפה לאחרונה באליפות אירופה, שבה אמש (ראשון) נבחרת הולנד לנצח ביורו, ועשתה זאת בסטייל. החבורה של פרנק דה בור לא הצליחה לכבוש במשך כל המחצית הראשונה מול נבחרת אוקראינה, הוליכה 0:2, שמטה את היתרון והצליחה לנצח 2:3 במשחק הפורה ביותר עד כה בטורניר. בהולנד חגגו ארוכות עם האוהדים ביציע את הניצחון.

המגן דנזל דומפריס, שהכריע בדקה ה-85 את המשחק לזכות ההולנדים, כבש את שער הניצחון המאוחר ביותר עבור האורנג' מאז שעשה זאת מאמנו פרנק דה בור - אז כשחקן - שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89 נגד נבחרת צ'כיה ביורו 2000. בנוסף, מגנה בן ה-18 של פ.ס.וו רשם יותר נגיעות בכדור ברחבת היריבה מאשר כל שחקן עד כה ביורו הנוכחי. השחקנים של אנדריי שבצ'נקו נותרו ללא נקודות - אך יתנחמו בכך שהצליחו לכבוש באליפות אירופה לאחר בצורת של 72 בעיטות רצופות בטורנירים השונים.

התגובות

דיילי בלינד, הבלם שהוחלף בדקה ה-64, סיפר על מה שעבר עליו בעקבות המקרה של כריסטיאן אריקסן וגם חשף שהוא ביקש להתחלף בגלל המטען הרגשי שהוא סחב עמו. כזכור, בלינד בעצמו עבר אירוע לב לפני 8 חודשים וקוצב לב הותקן בגופו. בלינד, ששיחק באייקס עם אריקסן וגם עם עבדלחק נורי שעבר מקרה דומה, הסביר: "מה שקרה לאריקסן השפיע עליי מאוד. לא רק בגלל שאריקסן היה חבר קרוב שלי, אלא בגלל מה שקרה לי. שקלתי לא לשחק הערב, הייתי צריך לעשות צעד מנטאלי גדול מאוד".

פרנק דה בור מאמן נבחרת הולנד הוסיף: "ידענו שאוקראינה נבחרת טובה. הם יודעים ללחוץ טוב ומסוכנים בחלק הקדמי".

דנזל דומפריס, המצטיין במשחק שכבש והיה מעורב בכל הגולים, נשאל האם זה היה המשחק הגדול בקריירה שלו: "אני לא חושב, הבקעתי אומנם שער ניצחון אבל אני לא חושב שזה המשחק הכי גדול שלי. עד עכשיו, אפשר להגיד שזה הגול הכי יפה בקריירה שלי. הייתה הקלה גדולה כשהבקעתי את זה".

אנדריי שבצ'נקו מאמן אוקראינה אמר לאחר המשחק: "היה משחק מאוד מהיר ומעניין עם הרבה הזדמנויות לשני הצדדים. הקבוצה שלי הגיבה יפה לפיגור של 2:0. החלפנו מערך וחזרנו למשחק, אבל חבל שלא הצלחנו לשמור על השוויון".

שחקן נבחרת הולנד לשעבר מריו מלחיוט אמר בסיום: "הביטחון שם. צריך רק להיזהר עם היהירות, אסור לזלזל ביריבים. ראינו איך אוקראינה חזרו למשחק. הכישרון שיש בנבחרת הזו הוא מדהים. על זה הולנד בנויה. אנחנו תמיד מייצרים שחקנים איכותיים. מצד שני, צריך תמיד לזכור שבטורנירים גדולים חייבים תשוקה ורצון וגם מעט מזל כדי להגיע להישגים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דיילי בלינד נבחרת הולנד. רויטרס
משחק מאוד אמוציונלי עבורו. בלינד/רויטרס

נייג'ל דה יונג שכבר פרש מהמדים הלאומיים הוסיף: "זה היה פשוט תענוג לראות את הניצחון של הולנד. זו הייתה רכבת הרים רגשית. לא נשאר לי קול!". דה יונג חלק שבחים לכובש שער הניצחון דומפריס: "היו לו כמה החמצות, במיוחד במחצית הראשונה - הוא יכול היה להבקיע שלושער עם כמות המצבים שהייתה לו, אבל הוא הבקיע כשזה היה חשוב - ממש לקראת הסיום".

פרשן ה-BBC רוי קין, ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד ונבחרת אירלנד, החמיא להתקפה של הנבחרת של דה בור, אך תהה לגבי החלק האחורי של הולנד: "היה בהחלט מבדר לצפות במשחק, אבל מה עם החלק האחורי? הם ילמדו שיעור מהנבחרות החזקות בשלבים המתקדמים יותר של הטורניר".

שחקני נבחרת הולנד חוגגים לאחר ה-2:3 על נבחרת אוקראינה. ספורט 2
חזרה לנצח ביורו לאחר שבע שנים. שחקני הולנד חוגגים עם האוהדים/ספורט 2

המספרים

  • מארטן סטקלנבורח הפך הערב לשחקן ההולנדי המבוגר ביותר שנוטל חלק באליפות אירופה או אליפות העולם כשעלה לשחק בגיל 38 ו-264 ימים. הוא שבר את שיאו של אדווין ואן דר סאר, שהיה אז בן 37 ו-236 ימים.
  • זה היה המפגש הראשון בין נבחרת הולנד לבין נבחרת אוקראינה בטורניר גדול.
  • ג'ורג'יניו ויינאלדום הבקיע 15 שערים ב-26 ההופעות האחרונות עבור הולנד, זאת לאחר שהבקיע שמונה שערים ב-50 משחקיו הבינלאומיים הראשונים.
  • השער של ויינאלדום היה הראשון עבור הולנד בטורניר גדול מזה 2,528 ימים.
  • השער הראשון של אוקראינה היה הראשון שהצליחה לכבוש לאחר 72 בעיטות רצופות לעבר השער באליפות אירופה מבלי שהצליחה לכבוש. שני השערים של אוקראינה במשחק הערב הגיעו בפער של 246 שניות בין אחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully