וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטריה חגגה ניצחון היסטורי, גרגוריטש: "הייתה לי שנה קשה"

החבורה של פרנקו פודה חגגה 1:3 על צפון מקדוניה, שהיה ניצחונה הראשון אי פעם בטורניר גדול. מבקיע השער השני התמוגג. התגובות והמספרים

תקציר: נבחרת אוסטריה - נבחרת צפון מקדוניה 1:3/ספורט2

שחקני נבחרת אוסטריה חגגו ארוכות עם אוהדיהם שביציעי האצטדיון ארנה נאציונלה שבבוקרשט לאחר הניצחון ההיסטורי שהשיגו הערב (ראשון). החבורה של פרנקו פודה השיגה 1:3 על נבחרת צפון מקדוניה - עבורה זו הייתה הופעת בכורה אי פעם באליפות אירופה - ולאחר שתי הופעות באליפות אירופה ושבעה, השיגה את ניצחון הבכורה שלה בטורניר.

מיכאל גרגוריטש המחליף החזיר את הצבע לפניהם של האוהדים האוסטרים כשהחזיר בדקה ה-78 את היתרון לנבחרתם, וריגש מיליונים כששלף חולצה עם הכיתוב "אריקסן, תהיה חזק", זאת כמחווה לכוכב נבחרת דנמרק שקרס על כר הדשא במהלך המשחק בין דנמרק לפינלנד. מעבר למחווה, השער של גרגוריטש הוא ה-700 אי פעם בתולדות אליפויות אירופה לדורותיהן.

מנגד, צפון מקדוניה כאמור רשמה את הופעת הבכורה שלה בטורניר גדול. הנבחרת מהבלקן עמדה יפה מול נבחרת עדיפה ממנה והציגה את גוראן פאנדב הבלתי נגמר, שכבש את שער השוויון בדקה ה-28, שהחזיק עד הדקה ה-78. החלוץ בן ה-38 וכבש את שערה הראשון אי פעם של צפון מקדוניה באליפות אירופה. את הופעת הבכורה שלו אגב, ערך פאנדב לפני 20 שנה ו-8 ימים. בנוסף, הפך פאנדב לשחקן השני הכי מבוגר שכובש ביורו לאחר איביצ'ה ואסטיץ' שעשה זאת לזכות נבחרת אוסטריה ביורו 2008.

שחקן נבחרת אוסטריה מיכאל גרגוריטש, אמר בסיום: "הייתה לי שנה קשה, אפילו שנתיים. זה ממש לא מובן מאליו שאני משחק באליפות אירופה ושנבחרתי לסגל. בכל אימון נתתי את כל מה שיש לי ואני מודה לאלוהים שהבקעתי. אני ממש המום כרגע".

מאמן נבחרת צפון מקדוניה אלכסנדר אנגלוסקי: "זה תמיד מאכזב להפסיד, אבל אני ממש גאה בשחקנים שלי, שהגיעו ליורו, והם יכולים להרים את הראש בגאווה. אני ממש שמח בשביל גוראן (פאנדב) על כך שהוא זה שהבקיע את השער ההיסטורי של הנבחרת שלנו ביורו. כעת אנחנו צריכים לתת את כל מה שאנחנו יכולים בשני המשחקים שנותרו בבית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המספרים

  • שטפן ליינר כבש את שער השני סך הכול עבור נבחרת אוסטריה. את שערו הראשון כבש המגן הימני גם מול נבחרת צפון מקדוניה.
  • בגיל 37 ו-321 ימים הפך גוראן פאנדב לשחקן השני הכי מבוגר שכובש ביורו. במקום הראשון נמצא איביצ'ה ואסטיץ' שעשה זאת בגל 38 ו-257 ימים עבור נבחרת אוסטריה ביורו 2008.
  • 80 אחוז משעריה של אוסטריה באליפויות אירופה נכבשו על ידי שחקני מחליפים. היו היו אלה גרגוריטש וארנאוטוביץ' שעלו מהספסל במהלך המשחק ועזרו לחבריהם להשיג את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully