וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן הטלוויזיה הדנית נטש את העמדה בשידור חי: "הייתי בטוח שאריקסן מת"

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 10:55

הדנים עדיין לא מעכלים: מאמן הנבחרת לשעבר שפירשן את המשחק לא יכול היה לשאת את רגעי האימה, לאודרופ זועם על אופ"א בעקבות חידוש המשחק, השחקן שעבר אירוע דומה מייעץ - אין טעם לנסות לחזור לשחק

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

דנמרק מתקשה לעכל את אירועי אמש (שבת), והתגובות להתמוטטות של כריסטיאן אריקסן על כר הדשא נעו בין חרדה, בכי וזעם.

המרואיין המבוקש ביותר בתקשורת המקומית בבוקר שאחרי האירוע הקשה היה סטאלה סולבאקן, מאמן הנבחרת לשעבר ושחקן העבר, שפרש ב-2001 אחרי שעבר אירוע דומה. סולבאקן התמוטט במהלך אימון של פ.צ קופנהאגן בעקבות התקף לב, הובהל לטיפול נמרץ והשתקם, אבל העצה הידידותית שלו לאריקסן היא לנהוג כמוהו ולתלות את הנעליים ללא דיחוי.

"הייתי ממליץ לו לשקול בכובד ראש אם לנסות לחזור למגרשים. אני יודע, הוא בחור צעיר, רק בן 29, ונמצא בשיא הקריירה. אבל מצד שני, הוא צריך לחשוב איך הוא משתקם ואיך הוא דואג להפחית עד כמה שאפשר את האפשרות שלילדים שלו לא יישאר אבא. הוא חזק מנטלית ופיזית, אני יודע שהוא יעבור את שלב השיקום הראשוני בצורה טובה, אבל הוא צריך לחשוב כבר מעכשיו על השלב הבא. האם כדאי בכלל לנסות לחזור למגרשים? אני לא בטוח".

סולבאקן מוסיף ואומר ש"כריסטיאן צריך לשאול את עצמו הרבה שאלות קשות בתקופה הזאת. זו תהיה תקופה ארוכה וקשה עבורו, והוא צריך לחשוב מה לעשות, איך לעשות, והם כדאי לזנוח את הקריירה ולפתוח דף חדש בחיים".

כריסטיאן אריקסן מתמוטט במדי נבחרת דנמרק, יורו 2020. רויטרס
בדנמרק לא נרגעו. אריקסן בדקות האימה/רויטרס

דקות החרדה בהן אריקסן נע בין חיים למוות, היו קשות לא רק לבני משפחתו של הקשר ולחבריו לנבחרת, אלא גם לצופים בבית. בזמן שבתחנות טלוויזיה אחרות ניסו להשיג צילומי תקריב של אריקסן וצילמו את בת זוגו המבוהלת, הטלוויזיה הדנית עברה לצילומי רקע של האיצטדיון וחסכה מהצופים את התמונות הקשות.

מאמן הנבחרת לשעבר אגה האריידה, שאימן את אריקסן ושימש כפרשן הטלוויזיה הדנית במשחק, היה נסער ונטש את העמדה בשידור חי בזמן שהשחקן נאבק על חייו. הוא נסע לביתו בבכי מבלי להתעדכן בהתפתחויות, והיה משוכנע שאריקסן מת.

"זה היה היום הנוראי בחיי", אמר הבוקר לתקשורת המקומית. "התמונות של בת זוגו של אריקסן שברו את לבי, ולא יכולתי להמשיך בשידור. הייתי מוצף ברגשות, והייתי משוכנע שכריסטיאן כבר לא איתנו", הסביר, והצהיר: "אני מכיר את כריסטיאן מספיק טוב כדי לדעת שהוא יילחם כדי לחזור למגרשים. הכדורגל זורם בעורקיו. אני יודע שהוא רוצה לחזור כבר במשחק הבא של הנבחרת, אבל לא יודע אם זה יתאפשר לו".

עוד בוואלה!

אליניב ברדה: "מאחל לאריקסן הרבה בריאות. ברגעים האלה הכדורגל מתגמד"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת דנמרק, יונאס וינד, אנדראס כריסטנסן, תומאס דלייני אחרי ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן. ספורט 2
"לחדש את המשחק אחרי אירוע כזה? שערורייה". שחקני דנמרק/ספורט 2

מי שזעם על חידוש המשחק דקות ארוכות לאחר שהופסק בנסיבות הטרגיות, הוא כוכב העבר של הנבחרת מיכאל לאודרופ. דנמרק אמנם הכחישה שאופ"א הפעילה עליה לחץ לחדש את המשחק והמאמן הודה שניתנה להם האפשרות לבחור בין לחדש אותו באותו ערב או למחרת, אבל לאודרופ טוען שחידוש המשחק אמש היה פארסה.

"שחקני דנמרק הסכימו לחזור לשחק, אבל כשסיטואציות קיצוניות כאלה קורות, אתה מגיב בלהט הרגע וכושר השיפוט שלך לא מספיק טוב. ההחלטה לא הייתה צריכה להיות בידיהם. אופ"א הייתה חייבת לאפשר להם זמן לעכל את החוויה שעברו. לחדש את המשחק באותו אחרי מה שעברו, זו שערורייה", אמר לאודרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully