וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריס מואמבה צפה באריקסן קורס והצטמרר: "נכנסתי להיסטריה, הכל חזר אליי"

הסצנות הקשות במשחק של דנמרק החזירו את שחקן העבר שהתמוטט על כר הדשא ב-2012 לטראומה האישית שלו: "שנים שאני מנסה להדחיק, אבל זה הציף הכל מחדש"

עולם הכדורגל כולו התפלל אמש (שבת) לשלומו של כריסטיאן אריקסן אחרי שהתמוטט על כר הדשא, אבל מבחינתו של פבריס מואמבה, זה היה הרבה מעבר לסצנה קורעת לב - זו הייתה תזכורת כואבת לטראומה שעבר בעצמו.

קשר העבר שהתמוטט על כר הדשא במשחק בין בולטון לטוטנהאם במרץ 2012 ואף הוא נע בין חיים למוות, אמנם השתקם פיזית, אבל הפצעים הנפשיים שטרם הגלידו נפתחו אמש מחדש.

"לא הצלחתי להפסיק לבכות. זה החזיר אליי הכל, הכל. זה מפחיד", כתב מואמבה ל"דיילי מייל". "הייתי בבית עם חברים והדלקנו את הטלוויזיה בדיוק כשאריקסן קרס. חשבתי לעצמי, 'אין סיכוי, זה לא קורה'. ככל שזה נמשך, זה היה מפחיד יותר. נזכרתי בכל הדברים שקרו לי, ולא הצלחתי לעצור את הדמעות למרות שאני בכלל לא מכיר את אריקסן. התחלתי להתפלל ולחשתי, 'קדימה כריסטיאן, אתה מסוגל'. אני משתדל לא לחשוב יותר מדי על מה שקרה לי, אבל המקרה הזה הציף את הכל מחדש".

שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן. רויטרס
תשע שנים עברו, והתמונות חזרו על עצמן. אריקסן/רויטרס
פבריס מואמבה, בולטון, קורס על הדשא מול טוטנהאם ההמומה. GettyImages
הזכרונות צפו. מואמבה אחרי ההתמוטטות ב-2012/GettyImages

מואמבה שנאלץ לפרוש בשל המקרה ההוא, השתקם, הפך לפרשן טלוויזיה ולמאמן, ושם את הטראומה מאחור - עד אתמול. "ניסיתי להתגבר על עצמי, אבל כשאתה רואה דבר כזה קורה שקורה למישהו אחר, אתה שואל את עצמך למה. זה פשוט נורא. מיד התקשרתי לאבא שלי ושאלתי אותו, 'אתה רואה את זה? זה לא יכול להיות. למה זה קורה לו?' יש לו שני ילדים, ואשתו הייתה שם. בזמנו אשתי הייתה צריכה לעשות את כל הדרך ממנצ'סטר ללונדון כשזה קרה לי, ועד היום אני תוהה איך היא שרדה את זה".

יחד עם זאת, מואמבה העביר מסר אופטימי. "אני שמח שיש בשורות חיוביות, ויחד עם זאת אהיה שלו יותר רק כשאראה אותו מדבר. הוא בחור צעיר, ואני מקווה שהוא יתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully