וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "אנחנו לא מאוכזבים, יכול היה להיות גרוע יותר"

כוכב נבחרת ויילס מרוצה מהאופי שהפגינו חבריו ב-1:1 עם נבחרת שוויץ: "הם מ-10 הנבחרות הטובות בעולם". התגובות והמספרים

תקציר: ויילס - שוויץ 1:1, בית א' ביורו 2020/ספורט1

בויילס בהחלט יכולים להיות מרוצים לאחר הנקודה שהשיגו הערב (שבת) במשחקם הראשון ביורו 2020. הנבחרת של רוב פייג' הייתה נחותה במרבית הזמן מול נבחרת שוויץ, נקלעה לפיגור משער של ברל אמבולו בדקה ה-49, אך הצליחה להשוות בזכות נגיחה מדויקת של קיפר מור ונשמה לרווחה לאחר שה-VAR פסל (בצדק) שער ניצחון של מריו גבראנוביץ' בדקה ה-85 בשל נבדל בו היה המחליף.

מנגד, בנבחרת שוויץ יצאו מעט מאוכזבים מכך שפספסו הזדמנות לצאת עם שלוש נקודות במשחק הראשון בבית א'. החבורה של ולדימיר פטקוביץ' לא הבריקה, אך הייתה טובה יותר ועם מעט יותר ריכוז סביר בהחלט להניח ששחקניו היו מוצאים את עצמם צמודים למוליכת בית א' איטליה, לאחר שזו הביסה אתמול 0:3 את טורקיה במשחק הפתיחה של הטורניר.

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל. רויטרס
בווילס מרוצים מהתיקו. גארת' בייל/רויטרס

התגובות

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר נתן את פרשנותו עבור האתר של אופ"א, והתייחס לכוכב המשחק ברל אמבולו: "הוא היה מסוכן במשך כל דקות המשחק. הוא הציג יכולת כדרור מרשימה ומשחק איכותי עם הגב לשער. העבודה שהוא עשה בהגנה וכמובן, שער היתרון שכבש בנגיחה תחת לחץ שכנע אותי לבחור בו לאיש המשחק".

כובש השער לנבחרת שוויץ, שנבחר לאיש המשחק ברל אמבולו: "אנחנו צריכים לקחת את הדברים החיוביים מהמשחק, לנוח ולהתרכז במשחק הבא. עלינו להביא את הדברים הטובים מהמשחק הזה למשחקים הבאים".

כוכב ויילס גארת' בייל: "אנחנו לא מאוכזבים מהתוצאה, יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. שוויץ היא אחת מעשר הנבחרות הטובות בעולם. הראינו הרבה אופי, נלחמנו הראינו הרבה אומץ והצלחנו להשיג את שער השוויון".

כובש השער לויילס, קיפר מור: "זה נהדר עבורי מבחינה אישית. היינו שמחים לנצח, אבל ניקח את הנקודה שמציבה אותנו במקום די טוב. זה אף פעם לא נחמד להיות בפיגור של שער, אבל לחזור מזה ולהבקיע בחזרה אחרי שהיינו מאחור, זה דבר גדול וחיובי עבורנו. הרמה לא קלה, אבל לזה בדיוק ציפינו. מדובר בטורניר גדול ואני נהנה מכל שנייה כאן".

שוער ויילס דני וורד אמר בסיום: "אני שמח שיצאנו לפחות עם נקודה מהמשחק. התשוקה שלנו היא הבסיס שלנו. יש לנו לפחות עוד שני משחקים קשים בהמשך, ואתה לא רוצה להתחיל אף טורניר עם הפסד. לפני חמש שנים הצלחנו להשיג ניצחון במשחק הפתיחה, אבל הפעם זה חשוב שהצלחנו להימנע מהפסד. אם היינו שומרים טוב יותר על הכדור אולי לא היינו צריכים להשקיע כל כך הרבה מאמץ, אבל יש לנו על מה לבנות להמשך".

מאמן ויילס, רוב פייג': "רצינו להתחיל טוב את הטורניר, ולפי השמחה בחדר ההלבשה זה מרגיש כמו ניצחון. היינו צריכים לעבוד קשה בסיום המשחק וגם היה לנו קצת מזל. טורקיה היא יריבה שונה והמשחק מול לא יהיה דומה למה שראינו היום. עם זאת, נצטרך להיות טובים בהגנה ומאורגנים".

עוד בוואלה! ספורט

יורו 2020: ויילס ושוויץ נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
ג'רדאן שאקירי, שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
דומיננטי. שאקירי/רויטרס

המספרים

  • שוויץ נותרה ללא ניצחון על נבחרת בריטית בטורניר גדול. בחמישה משחקים יש לה כעת שתי תוצאות תיקו.
  • קיפר מור כבש הערב את השער ה-6 שלו במדי נבחרת ויילס. 4 מהם - כולל זה נגד שוויץ - היו בנגיחות.
  • ג'רדאן שאקירי היה מעורב (כיבוש או בישול) בחצי מהשערים של נבחרת שוויץ בטורנירים גדולים מאז 2014. שחקן ליברפול כבש חמישה ובישל עוד שלושה מתוך 16 השערים שכבשה נבחרתו במונדיאלים ובאליפויות אירופה בשבע השנים האחרונות.
  • עוד משאקירי: השוויצרי יצר הערב ארבעה מצבים עבור נבחרתו (4) כשאחד מהם הפך לשער היתרון של שוויץ.
  • נתוניו של ברל אמבולו מהערב: 41 נגיעות בכדור, 9 פעמים היה עם הכדור ברחבת היריב, 6 בעיטות לשער, 3 למסגרת, שני מצבים - שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully