וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס תפספס אותו? מנואל לוקאטלי מתכונן לפריצה הגדולה ביורו

קשר ססואולו ונבחרת איטליה מנהל מו"מ עם הגברת הזקנה, אבל ערכו עשוי להאמיר באליפות אירופה, בה הוא צפוי לקבל קרדיט נרחב ממאנצ'יני. ריאל, פ.ס.ז' וצ'לסי כבר אורבות

בניגוד לשנים עברו, נבחרת איטליה שתיקח חלק הערב (שישי, 22:00, רשת 13) במשחק הפתיחה של היורו, לא מציגה שמות נוצצים. לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני הוותיקים עדיין כאן, ג'יג'י דונארומה צפוי לבלוט בין הקורות, אבל משבצת הכוכב נותרה מיותמת. את הוואקום הזה עשוי למלא קשר ססואולו מנואל לוקטאלי.

לוקטאלי בן ה-23 מסומן באיטליה כמועמד הברור לפריצה בטורניר. הוא מגיע ליורו אחרי עונה טובה במדי ססואולו, וזוכה לאמון מוחלט מהמאמן רוברטו מאנצ'יני. במשחק הפתיחה הערב מול טורקיה, הוא צפוי לפתוח ולהוביל את הקישור בהיעדרו של מרקו וראטי שעדיין לא כשיר לחלוטין.

"לייצג את איטליה ואת העם שלנו ביורו זו אחריות גדולה, ותחושה נהדרת שכל אחד היה מאחל לעצמו. זה חוויה שאחלוק יום אחד עם ילדיי", אמר לוקאטלי לקראת המשחק. "מבחינתי, זו הגשמת חלום. צפיתי בכל המשחקים של נבחרת איטליה במסך גדול עם חברי הילדות שלי, ואני זוכר איך חלמתי ללבוש את המדים האלה. עכשיו זה עומד להתגשם".

מנואל לוקאטלי, נבחרת איטליה. Andrew Medichini, AP
ימלא את הוואקום של מאנצ'יני? לוקאטלי/AP, Andrew Medichini

לוקאטלי הוא אחד השמות החמים בשוק ההעברות בשבועות האחרונים: יובנטוס היא המועמדת המובילה להחתים אותו, ולפי דיווחים היא כבר הגיעה עם הקשר להסכמות על חוזה עד 2026 עם משכורת עונתית התחלתית של 3 מיליון יורו.

אבל לפי דיווחים באיטליה, בימים האחרונים גם ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן וצ'לסי נכנסו למירוץ אחר לוקאטלי, ובכל מקרה ססואולו ללא ממהרת למכור אותו בידיעה שהערך שלו עשוי להאמיר אחרי היורו. לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, "יובנטוס הייתה חייבת לסגור את העסקה עם לוקאטלי לפני היורו, כי היא עכשיו מסתכנת בלאבד אותו או לשלם עליו הרבה יותר כסף. לפני הטורניר, עוד היה אפשר להשיג אותו יחסית זול".

"מבחינתי זו רק רכילות. היורו טורניר כל כך חשוב, וזה כל מה שנמצא בראש שלי כרגע", מתעקש לוקאטלי. "הגיוני שיש שמועות, אבל אני לא נותן לזה להשפיע עליי. לחשוב על זה עכשיו יהיה בזבוז זמן, למרות שברור שאחרי היורו אצטרך לקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully