וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בנבחרת צרפת נמשכת: "אמבפה סירב להתפייס עם ז'ירו"

ארבעה ימים לפני משחק הפתיחה שלה ביורו, אלופת העולם סוערת בעקבות העימות המתוקשר: חלוץ צ'לסי ניסה להתנצל באימון, אבל קיבל כתף קרה מכוכב פ.ס.ז'. בנזמה כבר מדמיין את שיתוף הפעולה עם אמבפה וגריזמן, מקרון ביקר במחנה: "מקווה שקאנטה יזכה בכדור הזהב"

ארבעה ימים לפני משחקי הפתיחה של צרפת ביורו, הרוחות סוערות: באתר RMC מדווחים שקיליאן אמבפה סירב לקבל את ההתנצלות של אוליבייה ז'ירו, ושהמתיחות בין שני החלוצים נמשכת.

ז'ירו שהתבטא במרומז נגד כוכב פריז סן ז'רמן כשאמר אחרי הניצחון במשחק ההכנה על בולגריה שהוא לא מקבל מספיק כדורים, ניסה להתפייס באימון אמש עם אמבפה, שלקח אישית את הציטוטים של חלוץ צ'לסי ואף רצה להגיב להם במסיבת העיתונאים, אבל שוכנע לא לעשות זאת.

לפי הדיווחים בצרפת, "אמבפה נראה במצב רוח ירוד באימון", ולא התעודד גם כשז'ירו ניגש אליו, ניסה לחבק אותו והבהיר לו שלא התכוון לבקר רק אותו, אלא גם שחקנים כמו אנגולו קאנטה ובנז'מן פבאר. "ניסיון הפיוס של ז'ירו לא עזר, והמתיחות עדיין קיימת", ציינו ב-RMC.

במקביל, קארים בנזמה (שגם לו יש סכסוך ישן עם ז'ירו) כבר מדמיין את שיתוף הפעולה בין החלוצים הבכירים של הטריקולור, אמבפה ואנטואן גריזמן.

"אני מסתכל על שחקני ההתקפה שנמצאים סביבי, ומרגיש בחלום. מצד אחד אמבפה, מצד שני גריזמן. אחד אוהב לקבל מסירות עומק, השני אוהב לקבל את הכדור לרגל. בתור החלוץ המרכזי, אני מנסה ללמוד אותם עד כמה שאפשר", אמר בנזמה. "אני מכיר אותם מצוין, יודע איך הם משחקים, איפה הם אוהבים לעמוד, איפה הם הכי מסוכנים. ליד שחקנים כאלה, הרבה קל לתקוף".

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו. Thibault Camus, AP
בעיות כימיה עוד לפני תחילת הטורניר? אמבפה לצד ז'ירו/AP, Thibault Camus

אתמול (חמישי) זכתה הנבחרת לביקור במחנה האימונים של נשיא צרפת עמנואל מקרון, ששוחח עם השחקנים וניסה לעודד אותם לקראת הטורניר. לאחר מכן הנשיא סיפר מה בדיוק אמר לשחקנים.

"אמרתי להם - 'אין לכם מה להוכיח, כולכם שחקנים גדולים, אבל תנו הכל עד לרגע האחרון'. הנבחרת שתזכה היא זאת שרוצה את זה יותר מכולן. אני באמת מאמין בזה. ב-2018 צרפת הכי רצתה את זה, וצריך להשתוות לזה. גם הבהרתי לשחקנים - הקבוצה חזקה יותר מכל אינדיבידואל". ייתכן שהדברים על אחדות ואחווה נאמרו על ידי הנשיא על רקע עימותים בנבחרת, וחוסר פרגון בין קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו.

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. AP
כולם אוהבים את אנגולו. קאנטה/AP

כמו כן, מקרון החמיא לקשר הנבחרת אנגולו קאנטה, ואמר שהוא ראוי לזכות בכדור הזהב. "קאנטה הוא שחקן נהדר, כמו קיליאן אמבפה הוא משמש דוגמה. הוא דוגמה לצעירים בצרפת. כשאנחנו רואים איזו עונה הייתה לקאנטה בקבוצה שלו, אני מקווה שהוא יזכה בכדור הזהב ושהוא ישחק ככה גם ביורו.

"הוא וקיליאן הם גם אנשים טובים, עם ערכים של אחווה ועבודה קשה. הם נאמנים לקבוצות שמהן הגיעו. אני חושב שזה חשוב למדינה, כי ספורט הוא תמיד גדול יותר מסתם ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully