וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל לא התרשמו מהמבחן הישראלי: "טיול קליל לפני היורו"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 8:48

הסלסאו סיימו את ההכנות ליורו וזוכרים את מונדיאל 2018: "אז היו הרבה שחקנים שמרוכזים בעתיד שלהם בקבוצות, כעת המצב שונה"

תקציר: פורטוגל - ישראל 0:4/ספורט2

משחקי ההכנה של המשתתפות ביורו 2020 הסתיימו אמש (רביעי) כשפורטוגל הביסה את ישראל 0:4 באסטדיו ז'וזה אלבלדה בליסבון. אלופת אירופה דילגה מעל המשוכה הכחולה-לבנה בקלות ובתקשורת המקומית לא התרשמו יותר מדי מהיריבה וכתבו: "טיול לפני היורו. פורטוגל הביסה את ישראל במשחק ההכנה האחרון".

פורטוגל הוגרלה ל"בית המוות", בית ו' בו היא תפגוש את צרפת, גרמניה והונגריה. היא תצא לדרך עם משחק נגד האחרונה ביום שלישי ואוהדי הכדורגל המקומיים מקווים לטורניר יותר משכנע ממונדיאל 2018. לפני שלוש שנים, החבורה של פרננדו סנטוס בקושי עלתה מבית שכלל גם את ספרד, איראן ומרוקו - והודחה אחרי הפסד לאורוגוואי בשמינית הגמר.

"לפני מונדיאל 2018, היו הרבה שחקנים שסיימו חוזים והיו מרוכזים בעתיד שלהם ופחות בנבחרת. הפעם אנחנו יותר מוכנים מנטלית והמוטיבציה אדירה", אמר סנטוס אחרי המשחק אמש, "בגביע העולמי לפני שלוש שנים, הראש של חלק מהשחקנים היה קצת עסוק בדברים אחרים. אם ארגיש שזה קורה שוב - אני מצטער - אבל שחקנים כאלו לא יקבלו דקות".

כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל חוגג. אודי ציטיאט
"רונאלדו תמיד רגוע"/אודי ציטיאט

כריסטיאנו רונאלדו עלה אתמול ל-104 שערים במדים הלאומיים, רק 5 פחות מהשיאן עלי דאי שעשה זאת במדי נבחרת איראן. CR7 החמיץ כמה הזדמנויות, לפני שהכניע את אופיר מרציאנו וקבע 0:2. סנטוס נשאל האם הכוכב היה לחוץ עד שמצא את הרשת והשיב בקצרה: "הוא תמיד רגוע. שחקן ברמה שלו לא מתרגש... למרות שלא קל להיות השחקן הכי טוב בעולם".

ברונו פרננדש שכבש צמד, אמר: "בית המוות? קשה להגיד. ביורו הקודם הבית שלנו נראה קל על הנייר (הונגריה, איסלנד, אוסטריה) ובקושי עלינו. כל נבחרת שמגיעה לאליפות אירופה היא יריבה חזקה".

עוד בוואלה!

תסכול בנבחרת: "הפערים אדירים, אבל גם במשחקים כאלה צריך להיראות טוב יותר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully