וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרננדו סנטוס חייב למצוא את נוסחת הקסם במשחק מול ישראל"

בפורטוגל קוראים למאמן לא להקל ראש במשחק הידידות (21:45) ולהציב הרכב חזק. רונאלדו צפוי לפתוח, אמו כבר מחזיקה אצבעות

תקציר: ספרד - פורטוגל 0:0/ספורט1

בפורטוגל קוראים לפרננדו סנטוס לא להקל ראש במשחק מול ישראל הערב (רביעי, 21:45, כאן11), שיהיה החזרה הגנרלית של הסלסאו ליורו. מאמן הנבחרת רמז במסיבת העיתונאים אמש שיעניק מנוחה לכמה שחקני מפתח, אבל בתקשורת המקומית מקווים שיפתח בהרכב חזק, אחרי שחלק מהשחקנים הבכירים כולל רובן דיאס, הצטרפו לאימונים רק לפני יומיים.

"לפורטוגל יש משחק קריטי מול הונגריה בעוד שישה ימים, ולכן המשחק מול ישראל עשוי להיות מכריע. זה הזמן שבו פרננדו סנטוס חייב למצוא את נוסחת הקסם", נכתב בטור דעה ב"אוז'וגו". "אם פורטוגל אכן מועמדת לזכות ביורו כפי שהמאמן רומז, היא חייבת לצלוח את בית המוות עם צרפת וגרמניה. כדי להפעיל עליהן לחץ, היא צריכה לנצח את המשחק הראשון בטורניר. וכדי שזה יקרה, היא צריכה לשאוף להיות במוכנות מקסימלית בעוד שישה ימים".

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
עדיין מחפש את ההרכב והמערך הנכונים. פרננדו סנטוס/רויטרס

"בעוד כמה ימים, אנחנו הולכים לפגוש כרישים בים", הוסיפו. "צריכים להיות מוכנים וערוכים בשיא היכולת, עם השחקנים הכי טובים. פרננדו סנטוס צריך לנצל את המשחק מול ישראל כדי למצוא את ההרכב והמערך המנצחים שלו, כדי לדעת איך לנצל את מרבית הפוטנציאל שעומד לרשותו".

לפי ההערכות בפורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש, הכוכבים הגדולים של הנבחרת, צפויים לפתוח בהרכב וייתכן שיוחלפו במחצית. אנדרה סילבה צפוי לפתוח בחוד, בעוד ז'ואאו מוטיניו מתוכנן לפתוח בקישור.

מי שכבר מתכוננת למשחק היא דולורס אביירו, אמו של כריסטיאנו רונאלדו, שכתבה היום ברשתות החברתיות: "בהצלחה לנבחרת שלנו. כולנו יחד ננצח".

הרכב משוער: רוי פטריסיו, פפה, רובן דיאס, ז'ואאו קאנסלו, נונו מנדש, רובן נבס, ברונו פרננדש, ז'ואאו מוטיניו, ברנרדו סילבה, כריסטיאנו רונאלדו, אנדרה סילבה.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר: "ננסה לאתר חולשות במשחק של פורטוגל". מרציאנו יפתח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully