וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ספרד יעברו "חיסון חירום", כל 39 שחקני הסגל המורחב נמצאו שליליים לקורונה

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 0:14

לואיס אנריקה זימן 17 שחקנים חדשים ליתר ביטחון לאור ההידבקויות של בוסקטס ויורנטה, החיסון יינתן לכל שחקני הנבחרת בהמשך השבוע, אלבה: "מצב דפוק, אבל נתגבר עליו"

דייגו יורנטה הפך לשחקן השני של נבחרת ספרד שמתגלה כחיובי לקורונה לפני פתיחת יורו 2020. ההתאחדות הספרדית הודיעה שהבדיקה שעבר יורנטה חזרה חיובית אתמול (שלישי) ושהוא נכנס לבידוד, יומיים אחרי שקפטן הנבחרת סרג'יו בוסקטס נאלץ לעזוב את המחנה של הנבחרת אחרי שגם הוא התגלה כחיובי לנגיף. אף שחקן נוסף לא נמצא חיובי, כך נמסר מההתאחדות - גם בבדיקה המקיפה שנערכה ל-39 שחקני הסגל המורחב.

דייגו יורנטה שחקן נבחרת ספרד. Zurab Tsertsvadze, AP
לא מחוסנים? יורנטה/AP, Zurab Tsertsvadze

מההתאחדות לא נמסר אם בוסקטס או יורנטה ייחתכו מהסגל של נבחרת ספרד לטורניר, אבל המאמן לואיס אנריקה כבר הגיב: המאמן הלאומי זימן 17 שחקנים נוספים ל"בועה", שיהיו ברשימת המתנה ובהיכון למקרה של התפרצות. לאנריקה יש עד שבת לערוך שינויים לסגל הסופי שלו אם מתגלות פציעות או מקרי קורונה. בין היתר ניתן למצוא ברשימת השמות את ברהים דיאס, מארק קוקורייה, אוסקר מינגסה וגונסאלו ויאר.

שר הספורט של ספרד אמר ששחקני הנבחרת יקבלו היום חיסון, אחרי הביקורת הקשה שהוטחה ברשויות על כך ששחקני הנבחרת לא חוסנו ואילו הספורטאים למשחקים האולימפיים כן חוסנו. לפי דיווחים בספרד, "חיסון החירום" ייערך בהמשך השבוע.

שחקנים שנמצאים חיוביים לקורונה חייבים להישאר בבידוד לפחות עשרה ימים, והמשמעות היא שגם בוסקטס וגם יורנטה יחמיצו בוודאות את המשחק הראשון של ספרד מול שבדיה. ספק אם הם יהיו כשירים למשחק הבא של ספרד, ב-19 ביוני מול פולין. המשחק השלישי של ספרד יהיה מול סלובקיה ב-23 ביוני.

"זה מצב דפוק, אבל אנחנו נתגבר עליו", אמר ג'ורדי אלבה. "אני מקווה שגם בוסקטס וגם יורנטה ישחקו, זה מאוד לא נוח כרגע. אנחנו מנסים להמשיך להתאמן כרגיל, אין ברירה אלא להמשיך ולנסות לשמור על מצב רוח חיובי. עדיין לא אמרו לנו הרבה על החיסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully