וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת שבדיה: דיאן קולוסבסקי ומתיאס סוואנברג נדבקו בקורונה

אחרי הפציעה של זלאטן, יאנה אנדרסון צריך להתמודד עם קורונה בסגל ויחסר את שני הקשרים שלו במשחק הראשון ביורו מול ספרד

תקציר: אוקראינה - קפריסין 0:4/ספורט1

שלושה ימים לפני פתיחת היורו התבשרה נבחרת שבדיה כי כוכבה דיאן קולוסבסקי המשחק ביובנטוס נמצא חיובי לקורונה. הקשר ההתקפי חש היום (שלישי) בבוקר תסמינים של הנגיף ובישר על כך לצוות הרפואי של הנבחרת. לשחקן נערכו בדיקות באופן מיידי ושם התגלה כי הוא נמצא חיובי לנגיף.

הקשר שמככב ביובנטוס הושם בבידוד והופרד משאר השחקנים ולא הצטרף אליהם לנסיעה לגטבורג, אלא נותר בעיר הבירה שטוקהולם. "זה עצוב עבורנו, אבל מעל הכול חבל על דיאן", אמר מאמן נבחרת שבדיה יאנה אנדרסון. "לא נזמן שחקן אחר במקומו, ונקווה שהוא יוכל להצטרף אלינו בחזרה לאחר המשחק מול ספרד".

אחרי קולוסבסקי, מסתבר שגם מתיאס סוואנברג נמצא חיובי לקורונה. קשרה של בולוניה הרגיש לא טוב בתחילת החימום, שוחח עם הצוות הרפואי, בודד מיתר שחקני הנבחרת ואז התברר בבדיקה שגם הוא חיובי לנגיף. "מתיאס לא יתאמן עם חבריו והוא נמצא בבידוד במלון", הבהיר רפוא הנבחרת אנדרס ולנטין. "הבדיקה תיבחן שוב ונבצע בדיקות נוספות".

דיאן קולוסבסקי שחקן נבחרת שבדיה. Armando Franca, AP
מאמן נבחרת שבדיה לא יזמן שחקן במקומו. קולוסבסקי/AP, Armando Franca

שבדיה תפגוש במשחקה הראשון בטורניר את נבחרת ספרד ב-14 ביוני, כשגם לה רוחה מתמודדת עם הימצאותו של סרג'יו בוסקטס חיובי לקורונה, מה ששיבש את ההכנות של לואיס אנריקה. כעת גם ההכנות של שבדיה משתבשות, עם שני הקשרים המקורקעים שיחמיצו לפחות את המשחק הראשון.

מדובר כאמור במכה לא פשוטה מבחינת שבדיה, שחודשים ספורים לפני טורניר הדגל של אירופה התבשרה כי ככוכבה הגדול זלאטן איברהימוביץ', ששב למדים הלאומיים, לא יוכל ליטול חלק באליפות אירופה בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully