וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט: "יש לי כבר הרכב בראש", ואן דה בייק הפצוע נופה מנבחרת הולנד

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 13:34

למאמן נבחרת אנגליה יש כאב ראש חיובי לקראת משחק הפתיחה שלה ביורו נגד קרואטיה (א', 16:00, ספורט2), רוי קין: "אם גריליש יפתח, פודן או מאונט יישארו בחוץ". קשר מנצ'סטר יונייטד נותר מחוץ ליורו

תקציר: אנגליה - רומניה 0:1/ספורט1

נבחרת אנגליה תפתח את הופעותיה ביורו 2020 עם משחק לא פשוט נגד קרואטיה סגנית אלופת העולם ביום ראשון הבא (16:00, ספורט2). האנגלים לא הרשימו במשחק ההכנה האחרון שלהם נגד רומניה (0:1) אך שיחקו בסגל חסר. גארת' סאות'גייט המאמן האנגלי התייחס להרכב המסתמן לקראת המשחק ואמר ל-BBC: "יש החלטה אחת שאני מתלבט לגביה, אבל יש לי כבר 11 שחקנים בראש.

מי שלא יעמוד לרשותו של סאות'גייט ביום ראשון הוא טרנט אלכסנדר ארנולד המגן הימני המצוין של ליברפול, אך למאמן יש מחליפים טובים כמו קירן טריפייר מאתלטיקו מדריד וריס ג'יימס מצ'לסי. אבל מי ישחק בחלק הקדמי? הארי קיין חלוץ טוטנהאם יפתח בוודאות, אך לצידו יש לסאות'גייט הרבה מאוד אופציות.

ג'ק גריליש שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
יפתח על חשבון פודן או סטרלינג? גריליש נגד רומניה/רויטרס

מי שהצטיין במשחקי ההכנה נגד אוסטריה ורומניה היה ג'ק גריליש, כוכבה של אסטון וילה. תוסיפו אליו את מרכוס רשפורד, ראחים סטרלינג ופיל פודן ותקבלו כאב ראש חיובי של המאמן.

רוי קין התייחס להרכב המסתמן ואמר: "אני ממש אוהב את ג'ק (גריליש), אבל אני חושב שאם הוא משחק, אז מאונט או פודן יצטרכו להישאר בחוץ". אנגליה מסומנת בסוכניות ההימורים כנבחרת השנייה עם הכי הרבה סיכוי לזכות ביורו כשרק צרפת אלופת העולם מקדימה אותה.

קין ניסה לנבא לאן תגיע אנגליה ביורו הקרוב ואמר: "היייתי אומר שאנגליה תגיע עד חצי הגמר לפחות, אבל אל תתפסו אותי במילה".

עוד בוואלה!

הכנה: גרמניה הביסה 1:7 את לטביה החלשה

לכתבה המלאה
דוני ואן דה ביק, נבחרת הולנד. GettyImages
איזו שנה מתסכלת/GettyImages

דוני ואן דה בייק היה אחד הכוכבים הגדולים באייאקס לפני שנתיים והיה משחקני המפתח בעונה שבה ההולנדים הגיעו עד לחצי גמר ליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד החליטה לרכוש אותו בקיץ הקודם, אבל ואן דה בייק בקושי שיחק באולד טראפורד. היום השנה העגומה שלו נמשכה עם ניפוי מנבחרת הולנד בעקבות פציעה איתה הוא מתמודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully