וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רונאלדו, פרננדש, ז'וטה ודיאס: ההרכב המסתמן של פורטוגל לישראל

פרננדו סנטוס תרגל את כל הכוכבים בהרכב לקראת החזרה הגנרלית ליורו מול הכחולים-לבנים (רביעי, 21:45), ומצהיר: "ארזתי סיגר לחגיגות הזכייה". קאנסלו מבטיח: "אנחנו עומדים לתת הצגה"

תקציר: ספרד - פורטוגל 0:0/ספורט1

שלושה ימים לפתיחת היורו, ופורטוגל סוף סוף מצליחה להתכונן כמו שצריך. אתמול (שני) ערכו הסלסאו אימון ראשון בסגל מלא, אחרי שכל השחקנים נמצאו שליליים בבדיקות קורונה שערכו לקראת משחק הידידות מול נבחרת ישראל (רביעי, 21:45, כאן11). המשחק בליסבון יהיה החזרה הגנרלית של אלופת אירופה לפני פתיחת הופעותיה בבית המוות של היורו עם צרפת, גרמניה והונגריה, והתכונה בפורטוגל רבה.

למרות שחלק מהשחקנים חזרו לאימונים רק לאחרונה, המאמן פרננדו סנטוס צפוי לפתוח בהרכב החזק שלו מול החבורה של וילי רוטנשטיינר. לפי התקשורת המקומית, במרכז ההגנה תורגלו רובן דיאס ופפה, ז'ואאו קאנסלו ונונו מנדש צפויים לפתוח כמגן, וויליאם קרבאליו ורובן נבס במרכז השדה, ושלישיית ההתקפה תכלול את כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו סילבה ודיוגו ז'וטה.

שחקני נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, ברונו פרננדש. Darko Vojinovic, AP
ההגנה של רוטנשטיינר בכוננות ספיגה? רונאלדו וברונו פרננדש/AP, Darko Vojinovic

"אנחנו מתכננים לתת הצגה לקהל. אני בטוח ששתי הנבחרות יראו כדורגל טוב, ושאנחנו נהיה המנצחים", הצהיר ז'ואאו קאנסלו לקראת המשחק.

פרננדו סנטוס נשאל אמש על התרומה ההגנתית של כריסטיאנו רונאלדו, שכבר לא מכסה שטחים כפי שעשה בעבר, והודה שאין לו ציפיות מהכוכב הגדול בתחום הזה. "רונאלדו לא תורם הרבה הגנתית, כי אנחנו לא מצפים ממנו לזה. הוא הכוכב הגדול שלנו, ואנחנו צריכים אותו בשיא האנרגיות שלו בצד ההתקפי", אמר. סנטוס לא מסתיר שהשאיפה של פורטוגל היא לזכות בטורניר פעם שנייה ברציפות.

"המטרות ברורות, והן לא השתנו. אני מגיע לכל משחק ולכל טורניר כדי לנצח. ארזתי מזוודה לחודש שלם, כבר הכנתי את סיגר הניצחון לחגיגה שאחרי הזכייה", הצהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully