וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני נחוש "להחזיר את איטליה לטופ העולמי"

מאמן האזורי מתכונן לפתיחת היורו הקרוב ומכוון גבוה: "כשהשחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות, הרבה יותר קל לתקשר איתם"

תקציר: אוקראינה - קפריסין 0:4/ספורט1

נבחרת איטליה מתכוננת בקדחתנות לקראת פתיחת אליפות אירופה בכדורגל. האזורי מגיעים לאחר שניצחו בשמונה משחקיהם האחרונים והעפילו ליורו עם עשרה ניצחונות בעשרה משחקים. המאמן רוברטו מאנצ'יני התראיין במסגרת סדרה דוקומנטרית ששודרה באיטליה ושיתף בתחושותיו לקראת האליפות הקרובה ומחוויותיו כמאמן הנבחרת.

"השחקנים מיד קולטים אם אתה לא תחרותי מספיק", אמר מאנצ'יני, שמאמן את איטליה מאז מאי 2018. "בהתחלה המטרה שלי הייתה לשנות את המנטאליות של השחקנים. הרבה מהם הגיעו עם אופי חזק. כשהשחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות, הרבה יותר קל לתקשר איתם".

רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
נחוש להחזיר את נבחרת איטליה לטופ. מאנצ'יני/רויטרס

המאמן שיתף מדוע מלכתחילה לקח את התפקיד: "הסכמתי לקבל את התפקיד כי החיים שלי תמיד היו אתגר. בנוסף, הרגשתי את הדחף לפצות על כך שלמרות שהייתי איכותי מאוד ככדורגלן, לא הצלחתי לזכות עם הבחרת באף תואר כשחקן. שיחקתי 20 שנה ברמות הכי גבוהות וזה מאפשר לי להעביר את הניסיון שלי לשחקנים".

סגנון המשחק של מאנצ'יני נתפס כהתקפי, מה שבהחלט בא לידי ביטוי ב-11 השערים שכבשה הנבחרת בשני משחקיה האחרונים מול סן מרינו (0:7) וצ'כיה (0:4). "זה מאוד מספק שאפילו הקהל היריבה מוחא לך כפיים", אמר מאנצ'יני וסיכם את מטרת העל: "אנחנו חייבים לתת הכול כדי להחזיר את נבחרת איטליה לטופ העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully