וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: רוסיה ניצחה 0:1 את בולגריה במשחק הכנה אחרון ליורו

שבוע לפני פתיחת בית ב' של היורו, פנדל של המחליף אלכסנדר סובולב (84) הספיק כדי לנצח במוסקבה. 1:3 לשבדיה על ארמניה, רק 0:0 לוויילס מול אלבניה

תקציר ניצחונה של רוסיה 0:1 על בולגריה במשחק הכנה ליורו/ספורט1

שישה ימים נותרו לפתיחת יורו 2020, ונבחרת רוסיה, שתשחק כבר במוצאי השבת הבאה, סיימה הערב (שבת) את ההכנה שלה עם 0:1 על בולגריה. ויילס, שתשחק גם היא בעוד שבוע, הסתפקה ב-0:0 ביתי מול אלבניה ואילו שבדיה ניצחה 1:3 את ארמניה בסולנה.

אוהדי נבחרת רוסיה עם שלט תמיכה בשחקנים. רויטרס
האוהדים הביעו תמיכה בשחקני נבחרת רוסיה/רויטרס
אלכסנדר סובולב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
הפנדל שלו עשה את ההבדל. אלכסנדר סובולוב/רויטרס

רוסיה - בולגריה 0:1

שבוע לפני המפגש עם בלגיה בסנט פטרסבורג במסגרת בית ב' של היורו, הרוסים התקשו באצטדיון לב יאשין במוסקבה, אבל נמנעו מתיקו שני בהכנה (אחרי ה-1:1 מול פולין) והשיגו ניצחון דחוק. המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב ביצע שלושה שינויים בהרכב, כשהקשרים דמיטרי בארינוב ואלכסנדר יונוב פתחו אחרי שלא שותפו במשחק הקודם, וגם יורי ז'ירקוב הוותיק בן ה-37 קיבל את המקום ב-11. המגן השמאלי היה הכי קרוב לשער, אבל איבן קראדז'וב עצר את הבעיטה שלו בדקה ה-73. חמש דקות לאחר מכן הכניס צ'רצ'סוב את אלכסיי מיראנצ'וק מאטאלנטה, והוא כדרר והוכשל ברחבה, וסידר למחליף נוסף אלכסנדר סובולב את שער הניצחון מהנקודה הלבנה בדקה ה-84.

בקים בלאי שחקן נבחרת אלבניה עם מאמנו אדי רייה לאחר שהופלו לדשא על ידי ריס נורינגטון-דייויס שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
הפיל שניים. בקים בלאי ומאמנו אדי רייה על הדשא אחרי הדחיפה של ריס נורינגטון-דייויס/רויטרס

ויילס - אלבניה 0:0

אחרי התבוסה 3:0 בצרפת, הוולשים סיימו את ההכנה שלהם ללא שער זכות ובשבת הבאה יחלו את דרכם ביורו עם משחק מול שוויץ בבאקו במסגרת בית א'. המאמן רוברט פייג' השאיר בהרכב רק שלושה שחקנים מתוך ה-11 שפתחו בהפסד בניס לפני שלושה ימים, כשנקו וויליאמס שהורחק מול הצרפתים היה הכי קרוב להבקעה. גארת' בייל נכנס רק בדקה ה-71 וגם הוא לא הצליח לכבוש, כשרגע השיא של המשחק בקרדיף היה הכרטיס הצהוב של ריס נורינגטון-דייויס, שדחף את בקים בלאי מאלבניה והפיל גם את מאמנו האיטלקי אדי רייה בן ה-75.

שחקני נבחרת שבדיה חוגגים עם אמיל פורסברג (שני משמאל). רויטרס
הצטיין במחצית הראשונה. אמיל פורסברג, שני משמאל/רויטרס

שבדיה - ארמניה 1:3

המארחת חתמה את ההכנה שלה עם ניצחון נוסף (חמישי ברציפות בכל המסגרות), למרות ספיגה ראשונה. אמיל פורסברג הצטיין במחצית הראשונה עם שער בדקה ה-16 ובישול למרקוס דניאלסון בדקה ה-34, כאשר סבסטיאן לארסון החמיץ פנדל בדקה ה-38. והאן ביצ'חצ'יאן צימק עבור האמרנים בדקה ה-64, אבל המחליף הוותיק מרכוס ברג חתם בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully