וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הסופי של איטליה ליורו: רספאדורי הזימון המפתיע, פוליטאנו בחוץ

מאנצ'יני העדיף את החלוץ הצעיר של ססואולו על פני מואיז קן. שחקן הכנף של נאפולי מחוץ לסגל, וראטי וסנסי בפנים למרות הפציעות

חלוץ נבחרת איטליה עד גיל 21 ג'אנלוקה ראספדורי. רויטרס
אחד מכוכבי סיום העונה באיטליה. ג'אנלוקה רספאדורי/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני פרסם הלילה (בין שלישי לרביעי) את הסגל הסופי של נבחרת איטליה ליורו, שייפתח ביום שישי הבא. ההפתעה של מאמן האזורי הייתה הכללתו של חלוץ ססואולו ג'אקומו רספאדורי, אחד השחקנים הבולטים בסרייה A בשלבים המאוחרים של העונה, ומי שהיה אחד מעמודי התווך של נבחרת איטליה ביורו הצעירות האחרון.

רספאדורי הועדף על פני מואיז קן שנופה מהסגל כבר לפני כמה ימים. כמו כן, נופו מהסגל מתאו פוליטאנו מנאפולי, ג'אנלוקה מאנצ'יני מרומא ומתאו פסינה מאטאלנטה.

מרקו וראטי שסובל מפציעה ועשוי להחמיץ את שני המשחקים הראשונים בשלב הבתים, נכלל בסגל וכך גם סטפנו סנסי מאינטר, שאף הוא לא כשיר נכון לעכשיו.

seperator

הסגל המלא

שוערים: ג'יג'י דונארומה (מילאן), אלכס מרט (נאפולי) וסלבטורה סיריגו (טורינו).

שחקני הגנה: פרנצ'סקו אצ'רבי (לאציו), אלסנדרו באסטוני (אינטר), לאונרדו בונוצ'י (יובנטוס), ג'ורג'ו קייליני (יובנטוס), ג'ובאני די לורנצו (נאפולי), אמרסון פאלמיירי (צ'לסי), אלסנדרו פלורנצי (פ.ס.ז'), לאונרדו ספינאצולה (רומא) ורפאל טולוי (אטאלנטה).

קשרים: ניקולו בארלה (אינטר), בריאן כריסטנטה (רומא), ג'ורג'יניו (צ'לסי), מנואל לוקאטלי (ססואולו), לורנצו פלגריני (רומא), סטפנו סנסי (אינטר) ומרקו וראטי (פ.ס.ז').

שחקני התקפה: אנדראה בלוטי (טורינו), דומניקו ברארדי (ססואולו), פדריקו ברנרדסקי (יובנטוס), פדריקו קייזה (יובנטוס), צ'ירו אימובילה (לאציו), לורנצו אינסינייה (נאפולי), ג'אקומו רספאדורי (ססואולו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully