וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רק 1:1 לקרואטיה מול ארמניה, יוסיפ ברקאלו נפצע. צפו בתקצירים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 0:23

איבן פרישיץ' סידר יתרון לסגנית אלופת העולם, אבל היא לא החזיקה בו, קשר וולפסבורג נפצע והוחלף. צפון מקדוניה - סלובניה 1:1, סלובקיה - בולגריה 1:1

תקציר ממשחק הכנה: קרואטיה - ארמניה 1:1/ספורט1
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים, איבן פרישיץ', לוקה מודריץ'. רויטרס
פרישיץ' ומודריץ' חוגגים את שער היתרון/רויטרס

סגנית אלופת העולם קרואטיה מתכוננת ליורו הקרוב וערכה הערב (שלישי) משחק הכנה מול ארמניה, בו נפרדו השתיים ב-1:1. נבחרת צפון מקדוניה ניצחה 0:1 את סלובניה וסלובקיה סיימה ב-1:1 נגד בולגריה.

שחקני נבחרת ארמניה. רויטרס
שחקני ארמניה חוגגים/רויטרס

קרואטיה - ארמניה 1:1

סגנית אלופת העולם תפתח את היורו ב-13 ביוני מול אנגליה והערב היא לא ממש הרשימה במשחק ההכנה מול ארמניה בווליקה גוריצה. איבן פרישיץ' סידר לקרואטים יתרון בדקה ה-24 אחרי בישול של לוקה מודריץ', אבל ווביימאר אנגולו הצליח לאזן בדקה ה-72. יוסיפ ברקאלו סבל מאיזושהי פציעה והוחלף בדקה ה-26, בקרואטיה מקווים שלא מדובר במשהו חמור מדי כיוון שהקיצוני של וולפסבורג מגיע אחרי עונה טובה מאוד.

אליף אלמאס שחקן צפון מקדוניה חוגג עם חבריו. רויטרס
אלמאס חוגג עם חבריו/רויטרס

צפון מקדוניה - סלובניה 1:1

הצפון מקדונים, שהצליחו לעלות ליורו ויפגשו שם את הולנד, אוקראינה ואוסטריה, רשמו תיקו בגלל שער בדקה ה-97. כוכב צפון מקדוניה אליף אלמאס מנאפולי כבש את השער לזכותה בדקה ה-55, אבל דומן צ'רניגוי איזן בדקה ה-97.

תקציר: סלובקיה - בולגריה 1:1/ספורט1

סלובקיה - בולגריה 1:1

הסלובקים, שהצליחו לעלות אל היורו דרך הפלייאוף, לא ניצחו במשחק ההגנה. אטנאס אילייב העלה את הבולגרים ליתרון בדקה התשיעית אחרי בישול של קיריל דספודוב וקבע 0:1, אבל לאסלו בנס הצליח לאזן בדקה ה-27 אחרי בישול של ולדימיר וייס וגם לקבוע את תוצאת המשחק.

פולין - רוסיה 1:1

מאמן נבחרת פולין פאולו סוזה הותיר מחוץ ל-11 מספר שחקני הרכב, ביניהם לבנדובסקי, אבל יקוב שביירצ'וק העלה את הפולנים ליתרון כבר בדקה ה-4 (בשערו הראשון בנבחרת), ומנגד המגן הימני ויאצ'סלב קרבאייב השווה לרוסים בדקה ה-20. המחצית השנייה כבר הייתה נטולת הזדמנויות אחרי ששתי הנבחרות ערכו שורה ארוכה של חילופים, שפגעו באיכות המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully