וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה מודאגת: "דה בראונה לא יהיה אותו שחקן עם מסיכה ושברים"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 15:20

הכוכב כנראה יהיה כשיר ליורו, אבל "הוא לא יהיה דה בראונה הרגיל. מחצי כוס מלאה, עברנו לחצי כוס ריקה". דה בילדה: "השחקנים מעריצים את תיירי הנרי"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי בודק את מצבו של קווין דה בראונה. רויטרס
קיבל שבוע חופש נוסף. דה בראונה/רויטרס

שחקני נבחרת בלגיה החלו להתכנס היום (שני) בטוביזה, אבל מרבית תשומת הלב מופנית למי שקיבל שבוע חופש נוסף ועדיין לא שוהה עם חבריו למדים האדומים, קווין דה בראונה. אם אתמול עוד דווח שהקשר בספק ליורו 2020, הרי שהיום כבר נשמעה צפירת הרגעה מסוימת ונראה שהוא יהיה בסגל.

דה בראונה שנפגע בגמר ליגת האלופות אחרי פגיעה של אנטוניו רודיגר, יצטרף לחבריו בשלב מאוחר וישחק ביורו עם מסיכה. העיתונאי הבכיר לודו ואנדוואלה נשמע פסימי: "דה בראונה כנראה ישחק ביורו, עם מסיכה. זה בסדר, כבר היו שחקנים ששיחקו כך, אבל במשחקים הגדולים כדורגלן עם מסיכה הוא לא אותו כדורגלן. ודה בראונה עם שברים באף ובארובת העין ועם מסיכה על הפנים, הוא לא דה בראונה הרגיל. מחצי כוס מלאה, עברנו לחצי כוס ריקה".

בבלגיה עסקו ביממה האחרונה גם בחזרה של תיירי הנרי לצוות המקצועי. חלוץ העבר הצרפתי כבר שימש כאחד מעוזריו של רוברטו מרטינס במונדיאל 2018 וכעת ויתר על עמדת הפרשן כדי לחזור לשבת על הספסל של השדים האדומים.

כדורגלן העבר ז'יל דה בילדה אמר: "הנרי עדיין זוכר את רוב השחקנים והם מצדם, מסתכלים עליו בהערצה. אל תשכחו שהוא היה אלוף אירופה ואלוף עולם. יש לו טונות של ניסיון שהוא עדיין יכול להעביר לדור הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully