וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "בנזמה כינה אותי גזען? זו הייתה תקופה מאוד אלימה מבחינתי"

מאמן נבחרת צרפת חשף עד כמה נפגע מההאשמה של החלוץ בתקופה בה לא זומן לסגל: "מאז אותו יום אני לא אותו אדם. אני לא רואה דברים באותה צורה, ניתקתי את עצמי מהכול". פלאטיני: "גזענות? בדור שלי אף אחד לא שר את ההמנון"

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. רויטרס
"מאז דברים השתנו". דידייה דשאן/רויטרס

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, התראיין ל-TF1 וסיפר בגילוי לב על הפגיעה העמוקה שהוא חדש כאשר קארים בנזמה כינה אותו "גזען" בריאיון עם "מארקה" לפני כמה שנים. דשאן זימן את בנזמה לסגל נבחרת צרפת ליורו 2020 אחרי שנים בהן החלוץ לא היה חלק מהסגל.

"אתם רוצים שאני אדבר על דברים לא נעימים... יש את המילה הזו, 'גזען'", אמר דשאן ונזכר באותו ריאיון בו בנזמה האשים אותו שהוא לא הכליל אותו לסגל בגלל מניעים גזעניים, "מאז אותו יום אני לא אותו אדם. אני לא רואה דברים באותה צורה, ניתקתי את עצמי מהכול. זו הייתה תקופה מאוד אלימה מבחינתי. מאז דברים השתנו, מהצד שלי, אבל גם מהצד של קארים. לא אספר מה נאמר בשיחה בינינו, אבל היא הייתה מאוד-מאוד ארוכה והיו בה הרבה חילופי דברים".

קארים בנזמה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
"היתה שיחה מאוד מאוד ארוכה". קארים בנזמה/רויטרס

גם שחקן העבר האגדי מישל פלאטיני, התראיין בצרפת (הריאיון המלא יתפרסם מחר) והוא סיפר: "הסיפור בין דשאן לבנזמה נגמר. זה טוב לשניהם וזה טוב לנבחרת. לפעמים צריך לדעת לשים את העבר מאחור, זה חלק מהתפקיד של אנשי ציבור. גזענות? אני זוכר שבדור שלי אף אחד לא שר את ההמנון. אבל פתאום בשנות ה-90 להגיד ששחקן כזה או אחר לא שרים בגלל שהעור שלהם כהה יותר. שטויות! אני זוכר הרכבים של 11 לבנים כשאף אחד לא שר את ההמנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully