וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה ולוריס אישרו, גם נשיא ההתאחדות התערב: הדרך של קארים בנזמה בחזרה לנבחרת צרפת

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:05

בצרפת ניתחו את הקאמבק של החלוץ אחרי כמעט 6 שנים. דשאן שהתנגד התרצה, השחקנים התערבו ונראה שכולם מרוצים: "אחד החלוצים הכי גדולים בתולדות הנבחרת"

קארים בנזמה נחשב לאחד החלוצים הצרפתים הטובים בעולם כבר שנים ארוכות. שחקנה בן ה-33 של ריאל מדריד מוכיח שנה אחר שנה עד כמה הוא טוב, הן במסגרת הליגה הספרדית והן במסגרות האירופיות. למרות זאת, ב-5.5 השנים האחרונות הוא לא היה חלק מנבחרת צרפת, בשל עניינים שלא קשורים לכדורגל, אחרי שהיה מעורב בפרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה ב-2015. אלא שאמש (שלישי), כשש שנים לאחר ההופעה האחרונה שלו בנבחרת, בנזמה קיבל את הזימון המיוחל ממאמנו דידייה דשאן.

"גאה לחזור לייצג את הנבחרת", צייץ בנזמה הנרגש לאחר שהזימון הפך לרשמי. "אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברים שלי, למועדון שלי, שבלעדיהם לא הייתי עושה את זה. כל אלו, ביחד עם האוהדים, נותנים לי כוחות מדי יום וזה לא מובן מאליו. תודה על כך".

לפי הדיווחים, דשאן שהיה אחד המתנגדים הגדולים להחזרתו של בנזמה לנבחרת, התרצה והחליט להתייחס לשיקולים מקצועיים נטו בבחירה שלו. בנזמה חווה עונה נהדרת בריאל מדריד וכבש 22 שערי ליגה. אוליבייה ז'ירו, שעשוי לאבד את מקומו בהרכב לבנזמה, זומן גם כן להתקפה, יחד כמובן עם אמבפה, קומאן וגריזמן.

"אף אחד לא יכול לשנות את מה שקרה", אמר דשאן בנושא. "שוחחנו הרבה על מה שהיה, חשבתי על כך לא מעט והחלטתי להזמין אותו. הנבחרת היא מעל הכול".

שחקן נבחרת צרפת קארים בנזמה. רויטרס
בצרפת מרוצים. בנזמה/רויטרס

באחד מאתרי הספורט הפופולרים בצרפת, "Le Parisien" הקדישו כתבה נרחבת לזימון של בנזמה, תחת הכותרת "החזרה של בנזמה לנבחרת: מאחורי הקלעים". "בנזמה הוא אחד החלוצים הכי גדולים בתולדות צרפת, גדול יותר מתיירי הנרי וז'אן פייר פאפן. מה שהופך אותו לעוד יותר גדול הוא העובדה שהוא לא מוותר. למרות שהוא בן 33 ועל אף שלא היה בנבחרת מזה כ-6 שנים, הוא המשיך להשתפר, שנה אחר שנה, והפך לאחד החלוצים הגדולים בתולדות ריאל מדריד".

"בכל מקרה, דשאן לא החליט לבדו", הוסיפו. "הוא התייעץ כמובן עם נשיא ההתאחדות נואל לה גראה, שתמך מאוד בהחלטה להחזיר את החלוץ לסגל". "אני מאושר שדידייה וקארים שוחחו ויישרו את ההדורים ביניהם", אמר לה גראה. "בנזמה מציג יכולת נהדרת לאורך העונה ואני חושב שזו אכן ההחלטה הנכונה. כל הכבוד לדידייה".

עוד דווח כי לפני שהחליט להשיבו לסגל, דשאן שוחח עם כמה מהשחקנים הבכירים בסגל ושאל אותם על כך. "מאמן הנבחרת שוחח לפני שקיבל החלטה עם הוגו לוריס, רפאל וראן, פול פוגבה ואוליבייה ג'ירו. כולם היו בעד החזרה של קארים; לכל אחד מהם יש מערכת יחסים מצוינת איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully