וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' יחמיץ את היורו, מאמן נבחרת שבדיה: "זה עצוב"

החלוץ בן ה-39 סובל מפציעה בברך, ולמרות אי הצורך בניתוח לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת שבדיה בטורניר שייצא לדרך בעוד פחות מחודש

זלאטן איברהימוביץ' במדי נבחרת שבדיה ב-2015. Jean Catuffe, GettyImages
ככל הנראה סוף הדרך במדי הנבחרת. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Jean Catuffe

זלאטן איברהימוביץ' לא ישחק ביורו בחודש הבא עם נבחרת שבדיה. החלוץ בן ה-39, שנפצע במשחקה של מילאן בשבוע שעבר, לא יזדקק לניתוח ברצועה הצולבת ויתאושש מהפגיעה ללא התערבות כירורגית, אך למרות זאת החליטו בשבדיה כי הוא לא יהיה חלק מהסגל לטורניר הגדול, בשל העובדה כי הוא זקוק לטיפול שמרני שיימנע ממנו להיות כשיר להתכנסות. "זה עצוב, אבל זלאטן יחמיץ את היורו בגלל הפציעה שלו", אישר מאמן הנבחרת יאנה אנדרסון.

זלאטן פרש מנבחרת שבדיה אחרי יורו 2016, כמלך שעריה בכל הזמנים עם 62 כיבושים ב-118 הופעות. הוא חזר לסגל במרץ האחרון ואמור היה להוביל את השבדים ביורו, אבל זה לא יקרה ונראה שדרכו במדים הלאומיים מסתיימת כעת באופן סופי.

איברהימוביץ' יחמיץ כמובן גם את שארית העונה בסרייה A ולא ייכלל בסגל של הרוסונרי למשחקים הקרובים נגד טורינו, קליארי ואטאלנטה, שעשוי להיות קרב ישיר על מקום בליגת האלופות.

ביורו שייצא לדרך ב-11 ביוני, שבדיה תשחק בבית ה' יחד עם ספרד, פולין וסלובקיה, ומשחקה הראשון יהיה מול ספרד. החלוץ כבש העונה 15 שערים ב-19 הופעות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully