וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2020: הונגריה פרסמה את הסגל המורחב, סובוסלאי בפנים למרות הפציעה

המאמן מרקו רוסי זימן 30 שחקנים, מהם יצטרך לגרוע ארבעה. על הכוכב הצעיר שלא שיחק מאז המעבר ללייפציג אמר: "אם לא יהיה כשיר ב-1 ביוני, לא ניקח אותו ליורו"

דומיניק סובוסלאי שחקן נבחרת הונגריה. רויטרס
בהונגריה מוכנים לחכות לחזרתו. דומיניק סובוסלאי/רויטרס

אחרי אוקראינה שפרסמה את הסגל הרחב שלה ליורו בסוף השבוע שעבר, הגיע היום (חמישי) תורה של הונגריה. המאמן האיטלקי מרקו רוסי פרסם סגל מצומצם יותר של 30 שחקנים, ממנו יצטרך לגרוע ארבעה עד 1 ביוני, יום סגירת הסגלים. כזכור, אופ"א אישרה כי הפעם, לאור הנסיבות (בעיות הקורונה והעונה הצפופה) תורשה כל נבחרת לרשום 26 שחקנים בסגל הרשמי ולא 23 כפי שהיה נהוג עד כה.

את הסגל ההונגרי מוביל הקפטן ומלך השערים הפעיל, החלוץ אדם סולואי ממיינץ, ולשמחת אוהדי הנבחרת יחד איתו נמצא גם הכישרון בן ה-20 דומיניק סובוסלאי, אף על פי שלא שיחק בגלל פציעה מאז המעבר לר.ב. לייפציג בינואר. "אני מסתמך רק על שחקנים שמשחקים באופן קבוע בקבוצה, דומיניק הוא המקרה החריג היחיד", הסביר המאמן רוסי. "הוא אחד הכישרונות הבולטים שלנו. אם הוא לא יהיה כשיר ב-1 ביוני, לא ניקח אותו לטורניר".

הונגריה תשחק בבית ו' שנחשב לקשה ביותר, יחד עם אלופת העולם צרפת ואלופת אירופה פורטוגל, אותן תארח בבודפשט, ועם אלופת העולם הקודמת גרמניה, אצלה תתארח במינכן במחזור הסיום של שלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully