וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל גרינפלד ברשימת השופטים של יורו 2020: "חלומות מתגשמים אם עובדים קשה"

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 19:51

השופט הבכיר של ישראל, שייקח חלק גם בטורניר האולימפי, הוא אחד מבין 18 שופטים באליפות אירופה: "זו היתה מטרה שהצבתי לעצמי"

מפגש האיחוד של נבחרת הנערים של ישראל מ-1987/צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שהתבשר אמש (שלישי) כי ייקח חלק בטורניר הכדורגל האולימפי בטוקיו בקיץ הקרוב, נכלל הערב השופט הבכיר של ישראל אוראל גרינפלד גם ברשימת השופטים ליורו 2020. גרינפלד יהיה חלק מרשימה של 18 שופטים מ-13 מדינות שונות, לקראת הטורניר שייערך בקיץ הקרוב.

אוראל גרינפלד אמר לאחר ההודעה: "הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים. זהו יום שני רצוף של בשורות טובות, שהן תולדה לעבודה קשה וארוכת שנים. זאת היתה מטרה שהצבתי לעצמי יחד עם ראשי האיגוד לפני לא מעט שנים וההגעה אליה מראה שוב שחלומות מתגשמים במיוחד אם עובדים מאוד קשה עבורם".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הכדורגל הישראלי כולו יכול להתהדר בהגעה של אוראל, רועי ועידן לצמרת השיפוט האירופית ולהחזיק לחבורה הזאת אצבעות במשחקי היורו אותם ינהלו. זה יום מלא גאווה, יום חג לאיגוד השופטים, שהוכיח כי תוכניות לטווח ארוך, הצבת רף איכות גבוה ככל האפשר, ליווי, תמיכה ואמונה בשופטים יולידו גם ניפוץ של תקרת זכוכית. ההערכה הגדולה לה זוכים השופטים והאיגוד באירופה הם דבר שיש להתגאות בו ולהבטיח כי רק יילך ויתעצם".

אוראל גרינפלד עם שחקן ריאל מדריד טוני קרוס. GettyImages
לא רק ליגת האלופות. אוראל גרינפלד/GettyImages

אמש, כאמור, פורסם כי גרינפלד וצוותו, המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני וכן רועי ריינשרייבר (שופט מסך), יהיו חלק משופטי הטורניר באולימפיאדה.

גרינפלד, ששפט העונה בליגת האלופות ובשלבי ההכרעה של הליגה האירופית, אמר אתמול: "בכל יום אני מתעורר עם אותו החלום, להמשיך לייצג את המדינה בבמות הגדולות ביותר בעולם. שמח מאד שהצוות שלי ואני נהיה חלק ממורשת הספורטאים האולימפיים תוצרת כחול לבן. אני מבטיח שנעשה הכל כדי שנוכל להגשים עוד חלומות".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים: "אוראל מצטרף למורשת מרשימה ומחייבת של ענקי שיפוט ישראלים בין-לאומיים באולימפיאדות, החל ממנחם אשכנזי בטוקיו 1964 ועבור באברהם קליין במקסיקו 1968 ומונטריאול 1976. אנחנו גאים בו, בצוות העוזרים וברועי ריינשרייבר על כך שנבחרו לייצג את אופ"א בטורניר. ההערכה הגדולה לה זוכים צוותי השיפוט שלנו בזירה העולמית היא עדות להצלחת תהליכים ארוכי טווח בהעמדת סגלי שיפוט איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully