וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד חוגגת העפלה ליורו: ראיין כריסטי והשדר בכו בשידור חי, בריאיון שריגש את המדינה

"אני בעצמי בוכה", אמר השדר לכריסטי אחרי ההעפלה ליורו לראשונה זה 25 שנה, וכובש השער מול סרביה התקשה לעצור את הדמעות. צפו ברגע המרגש, ובאורי גלר לוקח קרדיט על הניצחון

תקציר: ניצחונה של סקוטלנד על סרביה לאחר פנדלים/ספורט 1

איזו דרמה. שחקני נבחרת סקוטלנד חגגו אתמול (חמישי) דקות ארוכות על כר הדשא שעלתה ליורו שיתקיים בקיץ על חשבון סרביה. השחקנים של סטיב קלארק אמנם איבדו יתרון 0:1 ונגררו להארכה מול הנבחרת מהבלקן, אך שוב שמרו על קור רוח מרשים בדו קרב מהנקודה הלבנה וניצחו 4:5, כשהשוער דייויד מרשל עצר את הבעיטה של לוקה מיטרוביץ' והסקוטים עלו לטורניר גדול לראשונה מאז מונדיאל 1998, ושבו לבמה המרכזית של כדורגל הנבחרות האירופי, לאחר שהפעם האחרונה שביקרו שם הייתה ביורו 96.

למעשה הסקוטים עברו 240 דקות כדי להגיע ליורו, לאחר שסיימו ב-0:0 עם נבחרת ישראל בשלב הפלייאוף הקודם וגברו עליה 3:5 בבעיטות ההכרעה. הקריאות "אין סקוטלנד, אין מסיבה" הדהדו ברחבי האיצטדיון הריק בבלגרד. גם הטניסאי הסקוטי אנדי מארי חגג ובירך את שחקני נבחרת סקוטלנד עם פוסט באינסטגרם.

הטניסאי אנדי מארי חוגג את עליית נבחרת סקוטלנד בכדורגל ליורו. עמוד האינסטגרם של אנדי מארי, אתר רשמי
בירך באינסטגרם. אנדי מארי/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של אנדי מארי

צפו בריאיון המרגש

אורי גלר לוקח קרדיט על הניצחון

כובש שער השדה היחיד בכל הפלייאוף לזכות הסקוטים, ראיין כריסטי, סיפק בסיום המשחק ריאיון אמוציונלי, שבו נראה דומע ונרגש הריאיון נפתח בפנייה של המראיין שאומר לו "ראיין, אני רואה את ההתרגשות, אני בעצמי בוכה", וכריסטי ענה: "זה בשביל כולם. בשביל הכול. אני גמור. זו הייתה שנה נוראית לכולם, לכל האומה, וידענו שאנחנו חייבים לעשות משהו כדי לשמח את המדינה. אני מקווה שכולם חוגגים עכשיו בבית. זה קוף שירד לנו מהגב ועכשיו אנחנו יכולים להתקדם הלאה מכאן".

קפטן הנבחרת אנדי רוברטסון אמר בסיום: "הגענו עד למעמד הזה כקבוצה ואני גאה בכולם. עברנו המון, ספגנו הרבה ביקורות. כולם היו שליליים לגבינו. אני מקווה שכשכולם יחזרו הבייתה הם יבינו מה עשינו הלילה. במשך הזמן החוקי, מדובר בהופעת החוץ הכי טובה שנטלתי בה חלק. זה מראה את החוזק שיש לנו, כשחזרנו משער השוויון שלהם ונשארנו ביחד. אני לא יכול לחכות לקיץ. מעולם לא התרגשתי כך לאחר משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully