וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו היסטורי כמתנת פרישה: "הסיום המושלם" שגוראן פאנדב סידר לעצמו

יותר מ-19 שנים אחרי הופעת הבכורה, הקפטן העלה את צפון מקדוניה לראשונה אי פעם ליורו ויוכל להיפרד בסטייל: "אני כל כך שמח". המאמן אנגלובסקי התגאה: "נשחק על הגאווה שלנו"

תקציר: כל השערים ממשחקי האימון של הנבחרות ב-11 בנובמבר/ספורט 1

יותר מ-19 שנים אחרי שערך את הבכורה במדי נבחרת צפון מקדוניה ו-11 שנים אחרי שהפך למלך השערים ההיסטורי של המדינה הצעירה, גוראן פאנדב הוכתר הערב (חמישי) רשמית כגיבור האומה. הקפטן בן ה-37, שיאן ההופעות של הנבחרת הבלקנית וגדול שחקניה בכל הזמנים, סיים מהלך יפה בדקה ה-56 עם כדור ברשת, קבע 0:1 מול גאורגיה בפלייאוף העלייה ליורו וסידר לנבחרתו הופעה ראשונה אי פעם בטורניר גדול.

גוראן פאנדב שחקן נבחרת צפון מקדוניה לאחר העלייה ליורו 2020. רויטרס
לא יכול היה להסתיר את הדמעות. גוראן פאנדב/רויטרס

גם גאורגיה המארחת קיוותה לרשום עלייה היסטורית בחסות הדלת האחורית שפתחה אופ"א עבור הנבחרות הקטנות ששיחקו בדרג הרביעי של ליגת האומות, אבל פאנדב היה זה שחגג בדמעות בסיום ובגיל 38 ישתתף באליפות אירופה ויפגוש את הולנד, אוסטריה ואוקראינה בבית ג' של יורו 2020.

"אני כל כך שמח", סיכם הקפטן הנרגש שלפני חמש שנים עמד לפרוש מהנבחרת ויתלה את הנעליים בקיץ אחרי עונה אחרונה בגנואה ואקורד סיום חלומי בדמות הופעה היסטורית ביורו. "שיחקתי כל כך הרבה משחקים מכריעים כאלה בעבר ואני חושב שהניסיון שלי עזר לנבחרת להשיג את ההצלחה הזו. זה יהיה מושלם להיפרד ביורו".

עוד בוואלה!

לראשונה בהיסטוריה: צפון מקדוניה עלתה ליורו

לכתבה המלאה
איגור אנגלובסקי מאמן נבחרת צפון מקדוניה על כתפי שחקניו. רויטרס
ככה חוגגים חמש שנים בתפקיד. איגור אנגלובסקי/רויטרס

המאמן איגור אנגלובסקי, שהגיע לנבחרת בדיוק לפני חמש שנים, ב-5 בנובמבר 2015, ומנע אז מפאנדב לפרוש, הונף באוויר על ידי שחקניו ואמר לאחר מכן: "נשחק על הגאווה של המדינה שלנו ביורו. עשינו את זה! פאנדב כבש שער נפלא שהעלה אותנו לבמה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully