וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא R7: המרדף של כריסטיאנו רונאלדו אחרי עלי דאי על סף סיום

כבר שנים שרונאלדו מצהיר על רצונו לשבור את שיא הכיבושים בכדורגל הנבחרות השייך לחלוץ העבר האירני, ובשבעת הימים הקרובים הוא צפוי להסתער על ההזדמנות לעשות זאת - פצוע או לא. דאי כבר מברך, דקו ונאני נרגשים: לקראת השבוע החגיגי של כוכב פורטוגל

תקציר: פורטוגל - שבדיה 0:4/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו אף פעם לא אוהב להחמיץ משחקים, אבל לקראת פגרת הנבחרות הקרובה יש לו תמריץ מיוחד לשחק: הוא נמצא במרחק שמונה שערים בלבד מהשוואת שיא הכיבושים בכל הזמנים לשחקן בודד בכדורגל הנבחרות, השייך לעלי דאי.

כוכב נבחרת פורטוגל אמנם סוחב פציעה בקרסול שספג ב-1:1 של יובנטוס מול לאציו בראשון, אבל אין לו שום כוונה לוותר על שלושת המשחקים שמתוכננים לפורטוגל בשבוע הקרוב נגד אנדורה (ידידות), צרפת וקרואטיה (ליגת האומות).

עם קצב הכיבושים המסחרר של CR7, לא מופרך להאמין שהוא מסוגל להשוות את השיא או אפילו לשבור אותו. היריבה הראשונה של פורטוגל, אנדורה, היא אחת החביבות על רונאלדו: הוא כבש מולה חמישה שערים בעבר, כולל רביעייה בנובמבר 2016 במסגרת מוקדמות המונדיאל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג את שערו ה-100. רויטרס
שמונה שערים בשלושה משחקים? קטן עליו. רונאלדו/רויטרס

מול קרואטיה - שאת הרשת שלה מצא פעם אחת בעבר - סביר להניח שזה יהיה קצת יותר קשה, וכך גם מול צרפת, איתה יש לרונאלדו חשבון פתוח: הוא שיחק נגדה שלוש פעמים בעבר ובאופן נדיר, לא כבש מולה אפילו שער אחד. המפגש הזכור ביותר היה כמובן בגמר יורו 2016, בו רונאלדו נפצע בשלב מוקדם וראה את אדר מעניק לפורטוגל תואר היסטורי בהארכה.

השבוע התייחס מלך השערים הנוכחי עלי דאי, שכבש 109 שערים ב-149 הופעות בנבחרת אירן, לאפשרות ששיאו יישלל ממנו. "שיאים נועדו להישבר. אני שברתי את השיא בזמנו, ועכשיו הגיע תורו של רונאלדו. זה לא ביג דיל", אמר דאי. "אין לי שום סיבה לכעוס או להיות מתוח. רונאלדו שחקן אדיר שזכה בהרבה תארים, שייזכר כאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל. הוא בשיא היכולת שלו גם עכשיו, מגיע לו לשבור את השיא".

רונאלדו, שחצה את רף 100 השערים עם צמד לרשת של שבדיה בספטמבר, כבר לא יכול לחכות להשתוות לדאי ולסיים מרדף שהוא מנהל בעקבות השיא כבר במשך שנים. "שמתי לעצמי למטרה לשבור את השיא הזה, וזה יקרה במוקדם או במאוחר", הצהיר רונאלדו בנובמבר האחרון.

עוד בוואלה!

אחרי עוד הצגה: "ז'ואאו פליקס נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם"

לכתבה המלאה
-	שחקן נבחרת איראן, עלי דאי. GettyImages
ייפרד מהשיא כבר השבוע? עלי דאי/GettyImages

עכשיו זה קרוב מתמיד, ובפורטוגל כבר מתכוננים לציון הדרך האדיר. "מה שרונאלדו עושה בנבחרת משוגע לגמרי. כשישבור את השיא, זו תהיה ההוכחה שהוא כדורגלן מפלצתי", הצהיר לאחרונה קשר העבר דקו.

נאני, ששיתף פעולה עם רונאלדו בעבר במדי הנבחרת, אמר: "רונאלדו הכדורגלן הטוב בכל הזמנים. הוא ממלא אותנו בגאווה".

כשיר או לא, רונאלדו יעלה לשלושת המשחקים חדור מטרה. דבר אחד בטוח - גם אם לא יכבוש את היעד שהציב עלי דאי בשבוע הקרוב, הוא יעשה זאת בפגרת הנבחרות הבאה או בזו שאחריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully