וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את אייבר

הבלאנקוס עשו את המוטל עליהם וצימקו שוב את הפער מברצלונה בקרב האליפות. קרוס (4), ראמוס (30) ומרסלו (37) עשו בליץ במחצית הראשונה. קורטואה ספג שער מביך (60). עוד תיקו לאוסף של אתלטיקו מדריד

מחזור 28הסתיים14/06/2020
ריאל מדריד
  • קרוס (4)
  • ראמוס (30)
  • מרסלו (37)
1:3
  • (60) ביגאס
אייבר
אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

המחזור ה-28 בליגה הספרדית, מחזור החזרה מפגרת הקורונה, ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. ריאל מדריד צימקה שוב כצפוי את הפער מברצלונה עם 1:3 "ביתי" על אייבר. אתלטיקו מדריד השישית סיימה בתיקו בפעם הרביעית ברציפות בליגה לאחר 1:1 בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו. ריאל סוסיאדד הרביעית חתמה את המחזור עם 1:1 מול אוסאסונה.

טוני קרוס ריאל מדריד. רויטרס
טיול של ערב. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד - אייבר 1:3

החזרה החלקה של ברצלונה מהפגרה הלחיצה את ריאל מדריד, שהגיעה למשחק הזה בפיגור של חמש נקודות מהיריבה השנואה. אלא שהלחץ הזה השתחרר מהר מאוד עם שער של טוני קרוס כבר אחרי ארבע דקות. סרחיו ראמוס (30) ומרסלו (37) לא הותירו שום מקום להפתעה במשחק הזה וגם שער אומלל שספג קורטואה בדקה ה-60 לא קלקל יותר מדי את השמחה של הבלאנקוס, שבוודאי יתקשו קצת יותר במחזור הבא מול ולנסיה שעושה להם צרות בשנים האחרונות. בסך הכול זידאן יכול להיות מרוצה מהיכולת, אבל המבחן האמיתי יגיע מול קבוצות חזקות יותר.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
כבש וסיפק מחווה מרגשת לשחקנית קבוצת הנשים של המועדון. דייגו קוסטה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 1:1

רצף תוצאות התיקו של אתליקו מדריד, שעמד על שלושה טרם פגרת הקורונה, נמשך גם במחזור החזרה של הליגה הספרדית לאחר שהקולצ'ונרוס סיימו ב-1:1 במשחק החוץ מול אתלטיק בילבאו. המארחת הייתה מסוכנת יותר, וניצלה את יתרונה כדי לעלות ל-0:1 בדקה ה-37 כשאיקר מוניאין ניצל מסירת רוחב של יורי ברצ'יצ'ה וכבש. שתי דקות לאחר מכן, ניצל דייגו קוסטה מסירת עומק של קוקה כדי לקבוע שוויון כשעל הדרך הציג מחווה מיוחדת לשחקנית קבוצת הנשים של אתלטיקו, ורחיניה טורסייה, המתמודדת עם גידול סרטני במוח ועברה ניתוח לפני כמה שבועות.

השחקנים של צ'ולו סימאונה השוו את שיא הליגה של עצמם, כשהשיגו תוצאת תיקו מספר 13 העונה. זו הפעם החמישית שאתלטיקו מגיעה למספר כזה של תוצאות תיקו, כשמלבדה, השיא עומד על 11 תוצאות תיקו בעונה.

מיקל אויארסבאל שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
השער שלו הספיק רק לנקודה. מיקל אויארסבאל/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 1:1

שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות היו לריאל סוסיאדד לפני שהקורונה עצרה את הכדורגל, כשההפסד היחיד היה 1:0 דחוק בברצלונה בגלל פנדל של ליאונל מסי. הערב הקבוצה של אלגואסיל קיבלה הזדמנות מצוינת להגדיל את הפער במקום הרביעי מחטאפה שהפסידה עם משחק ביתי מול קבוצה ללא יומרות של צמרת ותחתית. אלא שדווקא אוסאסונה הפתיעה ראשונה עם פנדל של אדריאן בדקה ה-29. סוסיאדד לחצה אבל רק בדקה ה-61 הצליחה להשוות בזכות שיתוף פעולה של שני הכוכבים שלה. וויליאן ז'וזה מצא את מיקל אויארסבאל שנותר פנוי וגלגל מקרוב פנימה. סוסיאדד פתחה פער של נקודה כאמור על פני חטאפה ותיאבק עד תום העונה על המקום הרביעי הנכסף.

מהלך המשחק

המשחק יצא לדרך

4
גול

0:1 מהיר לריאל מדריד. טוני קרוס השתלט על כדור מקצה הרחבה, ניצל את העובדה שהשוער עמד מחוץ לשער ובעט כדור גבוה ומסובב לחיבורים

שער חכם מעל השוער. טוני קרוס (צילום: רויטרס)/רויטרס
30
גול

0:2 קליל לריאל מדריד. בנזמה פירק את ההגנה של אייבר ומצא את הזאר, שהשאיר לסרחיו ראמוס שמול שער ריק גלגל פנימה

36
גול

0:3 קליל לריאל מדריד מול האין הגנה של אייבר. אדן הזאר נותר חופשי ובעט מול דמיטרוביץ' שהדף את הכדור שלו לעבר מרסלו, שהפציץ בשמאל פנימה

כמו טיול בפארק. ראמוס והזאר חוגגים (צילום: רויטרס)/רויטרס
45

רודריגו נותר פנוי ברחבה ובעט מהאוויר, אבל הפעם דמיטרוביץ' עצר

46
sub-icon

זידאן ערך חילוף בהפסקה כשהכניס את מנדי במקום קרבחאל

60
גול

אייבר צימקה ל-3:1 משער אומלל שספג קורטואה. דה בלאסיס בעט כדור חלש שפגע בביגאס והכניע את השוער שהיה חייב לקלוט

61
sub-icon

זידאן הגיב לשער עם חילוף משולש. בייל, ויניסיוס ומיליטאו נכנסו במקום הזאר, רודריגו וראמוס

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully