וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הכדורגל תומך בהחלטת אופ"א: "מתמודדים עם האתגר הגדול בדורנו"

שחקנים, בעלים וראשי ההתאחדויות מרחבי אירופה עומדים מאחורי ההחלטה לדחות את משחקי יורו 2020 בשנה. נשיא יובנטוס: "הפוקוס יעבור עכשיו למציאת פתרונות לעונת 2019/20"

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן

בעולם הכדורגל נערכים מחדש לאחר שמוקדם יותר הערב (שלישי) הודיעה אופ"א על דחיית יורו 2020 בשנה לקיץ 2021, זאת בעקבות מגיפת הקורונה המשתוללת בעולם ובאירופה בפרט. בנוסף, גמר ליגת האלופות וגמר הליגה האירופית הוזזו ל-27 ול-24 ביוני 2020 בהתאמה, זאת כמובן בכפוף למצב. ההחלטה על הדחייה זכתה לתמיכה רחבה מההתאחדויות והמועדונים השונים.

נשיא יובנטוס אנדראה אניילי הביע תמיכה בהחלטה של אופ"א ואמר: "אירופה מתמודדת עם האתגר הכי גדול של דורנו, כזה שמשפיע על כל החברה, וגם על הכדורגל. מדובר באתגר מאסיבי עבור המשחק שלנו, ועלינו כמנהיגים מוטלת האחריות להגן עליו לטווח ארוך. הפוקוס יעבור עכשיו למציאת פתרונות לעונת 2019/20 ולהבטיח שהכדורגל, כמו החברה כולה, יוכל לחזור במהירות המירבית לשגרה ולקצב הטבעי שלו".

אנדראה אניילי הבעלים של יובנטוס. GettyImages
עומד מאחורי החלטת אופ"א. נשיא יובנטוס אנדרה אניילי/GettyImages

פינלנד, שנערכה להופעה היסטורית מבחינתה בטורניר גדול אחרי שהבטיחה עלייה ליורו דרך שלב הבתים, קיבלה באכזבה את הבשורה. הקפטן טים ספארב אמר: "חיכינו לזה זמן רב אז זה קצת עצוב, אבל צריך לראות את התמונה הגדולה ולקבל פרופורציות. לכדורגל חשיבות מועטה כרגע, יש פה עניינים של חיים ומוות. המטרה של כולנו היא לעצור את התפשטות הנגיף, אז זו החלטה נכונה. אני בטוח שבקיץ הבא יוכלו שחקני ואוהדי פינלנד ליהנות מהזמן שלהם באור הזרקורים. נצטרך קצת סבלנות".

ההתאחדות באירלנד הביעה אף היא תמיכה בהחלטה: "אופ"א קיבלה את ההחלטה הנכונה היום, כששמה בראש סדר העדיפויות את הבריאות של שחקני הכדורגל, האוהדים והצוותים המקצועיים השונים", אמר יו"ר ההתאחדות גארי אואנס, שארצו אמורה הייתה לארח חלק ממשחקי היורו. "אנו תומכים בהחלטה ומביטים קדימה כיצד להיערך לקראת יורו 2021 בדאבלין בשנה הבאה".

סימון קיאר, קפטן נבחרת דנמרק שהיא אחת ממארחות היורו, צייץ: "כקפטן הנבחרת אני יכול להגיד שכולנו תומכים בצעד הזה, לחלוטין. שמרו על עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully