וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד נרגעה: סקוט מקטומיניי יהיה כשיר לישראל, מאבק על עמדת החלוץ

קשר מנצ'סטר יונייטד חזר לאימונים אחרי פציעת ברך שהשביתה אותו מאז דצמבר. לי גריפית'ס בכושר ומקבל דחיפה ממאמנו בסלטיק, אבל סטיבן נייסמית' לא מתכוון לוותר על מקומו לקראת הפלייאוף ב-26 במרץ

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

בזמן שנבחרת ישראל מקווה שהפצועים שלה יחזרו במהרה לכשירות (ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד שבו להתאמן בסלטיק, מנור סולומון יחזור לאימוני שחטאר דונייצק) גם סקוטלנד, היריבה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020, קיבלה בשורות טובות. הקשר סקוט מקטומיניי, שנפצע בברכו בסוף דצמבר בניצחונה של מנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל, חזר לאימוני הקבוצה האנגלית שנמצאת במחנה במלאגה וצפוי לחזור בקרוב למגרשים.

המשחק הבא של מנצ'סטר יונייטד יהיה בעוד שבוע מול צ'לסי, ומקטומיניי עשוי להיות בסגל. בסקוטלנד חששו כי הקשר בן ה-23 ייעדר מהפלייאוף, וכעת מקווים שיחזור לכושר משחק מלא עד המפגש עם ישראל ב-26 במרץ, כשהמנצחת תשחק אצל נורבגיה או סרביה בקרב על הכרטיס ליורו 2020.

סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פציעה שהדאיגה את הסקוטים. סקוט מקטומיניי במשחק מול ניוקאסל בדצמבר/רויטרס

מי שעוד עשוי לחזור לסגל הסקוטי הוא החלוץ לי גריפית'ס, שחזר לעצמו לאחרונה עם ארבעה שערים ב-2020 במדי סלטיק ולא לבש את המדים הלאומיים מאז ספטמבר 2018. מאמנו בסלטיק ניל לנון המליץ למאמן הנבחרת סטיב קלארק לתת בו אמון: "אם הוא ימשיך ברמה הזו, מקומו בנבחרת. אבל זה תלוי בסטיב. לי רק צריך להמשיך באותה נחישות וחשוב שיימנע מפציעות. הוא סקורר טבעי - אי אפשר לאבד את זה".

סטיבן נייסמית' בן ה-33, שפתח בחוד בשני המשחקים האחרונים של סקוטלנד ואף ענד את סרט הקפטן אחרי היעדרות של 13 חודשים, טוען גם הוא לעמדת החלוץ ואמר: "הייתי טוב במשחקים הקודמים ותרמתי לנבחרת. אני מקווה שזה הספיק כדי לזרוע את הרעיון בראשו של המאמן, אבל יש תחרות גדולה על המקום ואצטרך להמשיך לכבוש שערים ולהוכיח את יכולתי בהארטס".

לי גריפית'ס שחקן נבחרת סקוטלנד חוגג. רויטרס
לא שיחק בנבחרת מאז 2018, לא כבש מאז 2017. לי גריפית'ס במדי סקוטלנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully