וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: סקציה נס ציונה ניצחה 1:2 דרמטי את בני יהודה

שער של סקו טורה בדקה ה-92 סידר לקבוצה של עמיר תורג'מן ניצחון חוץ ראשון העונה וסיבך עוד יותר את הקבוצה של יוסי אבוקסיס. רז שטיין כבש ראשון (65), מתן בלטקסה איזן זמנית (89). תורג'מן: "הראינו אופי"

מחזור 17הסתיים06/01/2020
בני יהודה תל-אביב
  • בלטקסה (89)
2:1
  • (65) שטיין
  • (90) טורה
סקציה נס ציונה

מהלך המשחק

מורי סופג קריאות בוז בכל נגיעה בכדור (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
6

האוהדים של בני יהודה, המעטים מביניהם שהגיעו למשחק, מקללים וקוראים בוז לחלק מהשחקנים שלהם

32

עד כה משחק חלש ונטול מצבים אמיתיים

ברק אברמוב בעלי בני יהודה עם המנהל כפיר אדרי, המנכ"ל יוסי כהן (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
36

סורו ניסה להפתיע את גלזר מרחוק, אבל הבעיטה שלו הייתה לא מדויקת ולא חזקה מספיק ושוער נס ציונה קלט

52

מאזו קיבל כדור עומק, עבר את זובאס ובעט פנימה, אבל הקוון הניף את הדגל לנבדל. היה ניסיון לבדוק ב-VAR, אבל לא היו מספיק מצלמות ואי אפשר היה לראות בהילוך החוזר אם זה היה נבדל

54
sub-icon

טורה החליף את אליאס

אוהדי בני יהודה עם שלט מחאה (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
58
sub-icon

אז'ובל נכנס במקום לזמי

58

אופק ביטון העביר מסירת רוחב יפה מימין, מאזו נותר חופשי אבל איכשהו פספס את הכדור משבעה מטר. איזו החמצה

65
גול

לילאי שלח כדור ארוך לעבר שטיין, שלא הצליח לעצור את זה כמו שצריך, אבל למזלו מורי ובלטקסה הגיבו לא טוב והוא בעט בין הרגליים של זובאס פנימה. 0:1 לנס ציונה

רז שטיין חוגג (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
70
sub-icon

ג'אן החליף את כוכב

70
sub-icon

ולבלום החליף את סגס

אוהדי בני יהודה מוחים נגד אברמוב (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
83

ג'אן נשלח לעומק, הסתובב וניסה לבעוט, אבל בקושי פגע בכדור ובני יהודה פספסה הזדמנות

83

סורו שלח כדור ארוך לעבר כוכב, שעצר לא מספיק טוב והקפיץ מעל גלזר, אבל ואוטנס הרחיק את זה

דור ג'אן (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
85
sub-icon

אטו נכנס במקום שטיין

89
גול

אלו הגביה מימיןף בלטקסה היה ברחבה ונגח נהדר אל הדשא ופנימה את ה-1:1

בלטקסה נוגח את השוויון (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
92
גול

אופק ביטון הטוב הכניס מסירת עומק לא מדויקת, אבל דוס סנטוס איבד וזה הגיע לטורה, שבעט פנימה מקצה הרחבה, 1:2 לנס ציונה

95
sub-icon

נועם כהן החליף את שחף

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 700
עומרי גלזר שוער סקציה נס ציונה. קובי אליהו
גלזר חוגג עם חבריו את הניצחון/קובי אליהו

בני יהודה במשבר, אולי אפילו משבר גדול וגם ה-0:3 המרשים מול מכבי נתניה במחזור שעבר לא העלים אותו. הזהובים הפסידו הערב (שני) 2:1 בבית לסקציה נס ציונה, שרשמה ניצחון חוץ ראשון העונה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. סקו טורה כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-92, שלוש דקות בלבד אחרי שמתן בלטקסה הצליח לבטל עם נגיחה יפה (89) את השער של רז שטיין (65). המשחק, כזכור נדחה משבת בגלל ההצפות בבלומפילד.

בזכות הניצחון הגדול, שהיה הראשון של נס ציונה מול בני יהודה אי פעם, עלתה נס ציונה מעל הקו האדום עם 15 נקודות והורידה אל האזור המסוכן את הפועל כפר סבא, לה יש 14 נקודות. הפועל רעננה אחרונה עם 11 נקודות. בני יהודה, מנגד, נראתה רע מאוד ושוב חוותה מחאה של האוהדים, שהניפו שלטי מחאה נגד הבעלים, קיללו וקראו בוז בכל פעם שהקפטן דן מורי נגע בכדור. בני יהודה עם 21 נקודות במקום השביעי, רק נקודה מתחת למקום השישי והפלייאוף העליון, אבל עם האווירה הרעילה שיש במועדון והיכולת שהקבוצה מציגה, היא עוד עלולה גם להסתבך בקרבות ההישרדות העונה.

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
יכול לחייך, אבל בראשון מחכה לו קרב תחתית קריטי. תורג'מן/קובי אליהו

התגובות

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן נשמע מרוצה מן הסתם ואמר: "אני עדיין ב-1:1 ובשער שקיבלנו כי שמרנו יפה מאוד לאורך כל המשחק ושמרנו את בני יהודה ללא מצבים חוץ מהגבהות. ידענו לכבוש את השער שרצינו, אבל זה ניצחון מתוק. זה מראה כמה אופי ואחדות יש לקבוצה הזו. גם נגד באר שבע ספגנו שוויון מאוחר וכבשנו אחר כך. המחצית הראשונה הייתה קטסטרופה, היה משחק מנומנם. אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים. אני מאושר, אבל הדרך עוד ארוכה. משחק העונה הוא לא הערב, אלא אנחנו מול הפועל כפר סבא ביום ראשון. ביום שבת השחקנים באו דרוכים מאוד למשחק ויש ירידת מתח אחרי זה. ביום ראשון ראיתי שהייתה נפילת מתח כי לא קל להרים את הדריכות יומיים לאחר מכן. הבנו שאנחנו צריכים להרים את הקצב כי אנחנו חייבים לשחק כך כדי לנצח. יש משהו באוויר שקשור לנס ציונה, לפני שבועיים ניצחנו את נתניה, אנחנו בדרך הנכונה, הקבוצה מתגבשת ויודעת מה היא רוצה".

כובש השער הראשון של נס ציונה רז שטיין: "זה אושר גדול, תמיד כיף לכבוש במיוחד כשזה עוזר לקבוצה לנצח. הבקענו וניצחנו ואין מאושר ממני, באמת. אני שמח שכבשתי שער שעזר לנצח. כולם יודעים מה עברתי, זה עושה לי טוב על הלב ואני בטוח שזה עושה טוב גם לאבא שלי. אלה רגעים מרגשים בשבילי. אנחנו יודעים שהכול צפוף למטה. עם כל הכבוד לניצחון הערב, יש לנו עוד דרך ארוכה. יהיה לנו משחק קשה מאוד בראשון מול הפועל כפר סבא ונצטרך לבוא לשם חדים מאוד".

יעקב אסייג, שהגיע להתראיין בשל מחלתו של יוסי אבוקסיס, אמר: "זה היה משחק חשוב מאוד, יכולנו ללכת קדימה. זה הפסד כואב מאוד ואנחנו צריכים להסתכל אחורה לצערי. שיחקנו טוב נגד נתניה, גם היום בסך הכול שלטנו במשחק והם הגיעו פעמיים לשער שלנו וכבשו פעמיים. הפסד מאכזב. לא הגענו למספיק מצבים ובגלל זה גם לא ניצחנו". על המחאה: "בשבוע שעבר לא שאלו אותנו על המחאות כי ניצחנו. זו שאלה מיותרת. היכולת לא טובה, בני יהודה צריכה להתחזק, אני מקווה שנביא כמה שחקנים שיעזרו לנו להיות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully