וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירל ראדוי מונה למאמן נבחרת רומניה לקראת הפלייאוף

בלם העבר בן ה-38, שהוביל את הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו, יעמוד על הקווים מול איסלנד וינסה להצעיד גם את הנבחרת הבוגרת ליורו 2020

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על כדור הזהב

מירל ראדוי, בלם העבר של סטיאווה בוקרשט, מונה למאמנה החדש של נבחרת רומניה ויערוך את הבכורה בחודש מרץ, בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 מול איסלנד. אם רומניה תנצח בחוץ, היא תפגוש בגמר את בולגריה או הונגריה על הזכות לשחק באליפות אירופה, שם תארח שני משחקים בבית שיכלול גם את הולנד ואוקראינה.

מירל ראדוי מאמן נבחרת רומניה הצעירה. GettyImages
קפץ כיתה. מירל ראדוי/GettyImages

ראדוי בן ה-38, שרשם 68 הופעות במדי הנבחרת בין השנים 2000 ל-2010, היה חתום כמאמן על הצלחת הנבחרת הצעירה של רומניה, אותה הוביל לחצי גמר היורו בקיץ האחרון. כעת הוא יחזור להדריך רבים מהשחקנים שכיכבו אצלו, דוגמת יאניס חאג'י וג'ורג'ה פושקאש. הוא מחליף בתפקיד את קוסמין קונטרה, חברו לנבחרת ששיחקה ביורו 2008, שעזב את התפקיד בעקבות התבוסה 5:0 לספרד בסיום המוקדמות.

גאורגה חאג'י, גדול שחקני רומניה שהוזכר גם הוא כמועמד לנבחרת, בירך את ראדוי: "אני מאחל לו הצלחה, צפויה לו עבודה רבה. זה לא יהיה קל. הוא עשה עבודה נהדרת בנבחרת הצעירה, שם זה קל יותר. בנבחרת הבוגרת צריך הרבה מעבר לזה. אני מקווה שיצליח לשלב בין הצעירים לוותיקים ולתת השראה. יש לנו פוטנציאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully