וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד שוקלים להזיז משחקי ליגה כדי להתכונן לישראל כראוי

פלייאוף ההעפלה ליורו סומן כמשימה לאומית בסקוטלנד. ג'רארד: "אתמוך ככל שביכולתי. אין לנו בעיה שיעשו שינויים בלו"ז"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק, ביקש מההתאחדות לכדורגל המקומית לנסות להזיז את מחזור הליגה לפני המשחק נגד ישראל או לכל הפחות חלק מהמשחקים, כדי לאפשר לשחקניו לערוך הכנה מקסימלית.

סקוטלנד תארח את ישראל ב-26 במרץ 2020, לחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020. הנבחרת הבריטית לא הופיעה בטורניר גדול מאז מונדיאל 1998 ובמדינה נותנים למשימה חשיבות עליונה - במיוחד לאור העובדה ששלושה משחקים בבית ד' יתקיימו בגלזגו.

המשחק בין סקוטלנד לישראל יתקיים ביום חמישי וקלארק מקווה לשינוי בלו"ז, כך ששחקניו יוכלו להתרכז כמה שיותר זמן בנבחרת. מאמן ריינג'רס, סטיבן ג'רארד, אמר היום בנושא: "אתמוך בנבחרת סקוטלנד ככל יכולתי ובוודאי לא אעמוד בדרכה. זו לא החלטה שלנו, אלא של ההתאחדות ומנהלת הליגה. אם יהיה צורך לשנות את הלו"ז, נעשה זאת".

קלארק עצמו אמר היום: "המשחק נגד ישראל יהיה אתגר ענק עבורנו. השחקנים מכירים את ישראל היטב אחרי שהם פגשו אותה בליגת האומות. המשחק בחוץ היה קשה מאוד ובבית הראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות. זה הזמן להאמין, נגיע אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובמומנטום חיובי. אנחנו רוצים לשחק ביורו 2020, לא רק לארח משחקים בטורניר".

מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק. GettyImages
"רוצים להיות ביורו, לא רק לארח בו משחקים". קלארק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully