וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט מורנו: "אין לי עניין להיכנס לסחרור של תוכחות והצדקות"

לאחר שאיבד את מקומו כמאמן נבחרת ספרד ללואיס אנריקה התייחס מורנו למהלך: "המצפון שלי נקי, החוויה שלי בנבחרת הסתיימה והתחילה בטעם חמוץ מתוק"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות למשחק בין ארגנטינה ואורוגוואי

מאמן נבחרת ספרד היוצא רוברט מורנו התראיין היום לתקשורת בספרד והסביר את הצד שלו בכל סאגת החלפתו בלואיס אנריקה. מורנו כזכור נכנס לנעליו של לואיס אנריקה בנבחרת ספרד לאחר שהאחרון עזב את נבחרת ספרד במרץ האחרון כדי לשהות עם בתו החולה ומורנו - שהיה אז עוזרו - מונה בחודש מרץ 2019 כמאמן זמני.

לפי ה-AS הספרדי מורנו מרגיש "מנוצל ונבגד" על ידי לואיס אנריקה וההתאחדות הספרדית, עם זאת מורנו עצמו התבטא באופן רגוע יותר והגיב: "אין לי עניין להיכנס לתוך סחרור התוכחות וההצדקות. הסיטואציה היתה מאוד רגישה ונאלצתי לקחת את הנבחרת כשהמטרה הייתה העפלה ליורו. אני חושב שהשגנו את זה בנינוחות", אמר המאמן היוצא.

מאמן נבחרת ספרד רוברט מורנו פלייר. רויטרס
אקורד סיום חמוץ מתוק. מורנו/רויטרס

"המצפון שלי נקי", המשיך מורנו. "זה בלתי אפשרי לרצות את כולם, אבל אני אומר לכם בכנות שאני מכבד את הדעות של כל אחד. תמיד אמרתי שאני איש של מילה, ושלא אהווה מכשול במידה ולואיס אנריקה ירצה לחזור לתפקיד. עשיתי זאת, למרות שהמשמעות של כך היא שאעזוב. אני מאחל לו שיצליח, כי ההנאה שלו תהיה ההנאה של כולנו".

מורנו הודה לצוות האימון, להתאחדות ולשחקנים וסיכם: "הניסיון שלי כמאמן ראשי בנבחרת התחיל והסתיים באותו טעם - חמוץ מתוק". באשר לעתיד אמר המאמן: "אני מסתכל קדימה ומצפה לאתגר חדש כמאמן. כדורגל זו התשוקה שלי ואני מוכן לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully