וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: דנמרק סיימה ב-1:1 מול אירלנד ועלתה ליורו 2020, תשיעייה לאיטליה

הדנים חילצו 1:1 באירלנד, שתנסה לעלות ליורו דרך הפלייאוף. שוויץ סיימה בראש בית ד' לאחר 1:6 על גיברלטר. איטליה מחצה 1:9 את ארמניה והשוותה שיא מ-1948

אוהדי נבחרת דנמרק בכדורגל. רויטרס
חגגו הערב בדאבלין. אוהדי נבחרת דנמרק/רויטרס

דנמרק ושוויץ הבטיחו הערב (שני) את השתתפותן ביורו 2020 בקיץ הבא לאחר שהשיגו את התוצאות הרצויות מבחינתן ותפסו את שני המקומות הראשונים בבית ד'. שוויץ עשתה זאת בקלות לאחר שהביסה ללא כל בעיה 1:6 בחוץ את גיברלטר החלשה, בעוד דנמרק סיימה ב-1:1 מול אירלנד בדאבלין. הדנים הובילו 0:1 בדקה ה-72, אך ספגו שער שוויון בדקה ה-85 ונאלצו לעמוד בלחץ אירי בלתי פוסק. המארחת לצערה לא הצליחה להשיג את שער הניצחון המיוחל ותיאלץ לנסות להעפיל ליורו דרך הפלייאוף. איטליה רשמה תוצאה היסטורית כשמחצה 1:9 את ארמניה האומללה. זוהי הפעם הראשונה שהאיטלקים כובשים תשעה שערים במשחק מאז 0:9 על ארצות הברית במשחקים האולימפים ב-1948. ספרד הרשימה אף היא לאחר שהביסה 0:5 את רומניה, כשבמחצית הובילו הספרדים 0:4.

סדריק איטן שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
שוויץ השלימה את העבודה. סדריק איטן/רויטרס

בית ד'

אירלנד - דנמרק 1:1

המשחק שהיה קריטי עבור שתי הנבחרות הסתיים בחגיגות של האורחים שעלו ליתרון בדקה ה-72, אך הלכו לאחור לאחר שספגו את השוויון ועמדו בלחץ האירי כדי להבטיח את המקום השני בבית ד' והעפלה ליורו 2020. בדקה ה-72 מרטין ברייטווייט העלה את הדנים ל-0:1 לאחר התקפה סבלנית ומסודרת שבסיומה ניצל שחקנה של לגאנס הרמה מדוייקת של הנריק דאלסגארד, והלחיץ עוד יותר את האירים שכעת חייבים לכבוש שני שערים כדי לעלות ליורו. מאט דוהרטי נטע תקוות בקרב האוהדים האירים לאחר שנגח את ה-1:1 בדקה ה-84. האירים לחצו אך לא הצליחו להשיג את המהפך המיוחל ובסוף הדנים חוגגים 1:1 והעפלה ליורו 2020.

גיברלטר - שוויץ 6:1

השוויצרים השלימו את העבודה ללא יותר מידי בעיות, ולמרות שער הזכות הנדיר שכבשה המארחת, היא לא באמת היוותה יריבה לאורחת העדיפה, שסיימה בראש הבית והעפילה יחד עם דנמרק ליורו 2020.

שוויץ עלתה בדקה העשירית ל-0:1 לאחר שרובן ורגאס העביר כדור רוחב שטוח אותו דחק פנימה סדריק איטן. כרגע שוויץ במקום הראשון בבית. רובן ורגאס ניצל הרמה מדוייקת של לוריס בניטו מאגף שמאל כדי לנגוח את ה-0:2 לשוויצרים. בדקה ה-57 היה זה כריסטיאן פאסנאכט שדחק מקרוב לאחר שההגנה המקומית נכשלה בהרחקת כדור פשוט וזה 0:3 קליל לשוויץ. גיברלטר הצליחה להשיג שער זכות נדיר כשריס סטייץ' צימק ל-3:1 אך השוויצרים דאגו לחזור ליתרון של שלושה שערים משער של לוריס בניטו. איטן השלים צמד וגם ג'אקה הצטרף לחגיגה השוויצרית. 1:6 בסיום, שוויץ ביורו 2020.

עוד בוואלה! ספורט

אל תתנצלו על הפלייאוף: ישראל ראויה לצ'אנס להתחרות ביריבות שכשלו כמוה

לכתבה המלאה
ניקולו זאניולו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
איטליה כבשה הכי הרבה מאז 1948. ניקולו זאניולו/רויטרס

בית ו'

ספרד - רומניה 0:5

הספרדים השלימו קמפיין מוקדמות שלישי בהיסטוריה בו לא הפסידו. בדקה השמינית דחק פביאן רואיז מקרוב את ה-0:1 לספרד לאחר הדיפה לא טובה של השוער הרומני. בדקה ה-33 כדור נייח של סנטי קאסורלה מצא את הראש של ג'רארד מורנו שנגח את ה-0:2 לספרד. מורנו השלים צמד עשר דקות אחר כך לאחר שקיבל צירוף מסירות יפה ברחבת הרומנים. שער עצמי אדריאן רוס, דקה אחת בתוך תוספת הזמן הוריד את הספרדים ביתרון מבטיח של 0:4 במחצית. במחצית השנייה הספרדים חתמו את המשחק עם שער של מיקל אוירזבאל ובסיום 0:5 לספרד.

שבדיה - איי פארו 0:3
הנבחרת של יאן אנדרסון שיפרה את מאזנה מול איי פארו הצנועה. בדקה ה-29 העלה סבסטיאן אנדרסון את השבדים ל-0:1 לאחר בישול של מרכוס דניאלסון. מתיאס סוונברג וג'ון גווידטי הוסיפו עוד שני שערים במחצית השנייה והשלימו ניצחון שבדי קליל למדי.

מלטה - נורבגיה 2:1
לנורבגיה: ג'ושואה קינג (7), אלכסנדר סורלות (62), למלטה: פול פנץ' (40)

פביאן רואיס, נבחרת ספרד חוגג. GettyImages
ספרד סוגרת קמפיין ללא הפסד. פביאן רואיז/GettyImages

בית י'

איטליה - ארמניה 1:9

השחקנים של רוברטו מנצ'יני המשיכו הרצף הארוך ביותר ללא הפסדים בהיסטוריה של קמפיין מוקדמות היורו, ורשמו היום 40 משחקים ברציפות ללא הפסד וניצחון עשירי מתוך עשרה משחקים בקמפיין מוקדמות היורו.

צ'ירו אימובילה העלה את האיטלקים ל-0:1 בדקה ה-8 לאחר שנגח פנימה כדור שהוגבה אליו על ידי פדריקו קייזה. דקה לאחר מכן אימובילה בישל את השער השני לניקולו זאניולו וזה כבר 0:2. בדקה ה-29 זה כבר 0:3 לשחקנים של רוברטו מנצ'יני: לאונרדו בונוצ'י התקדם לקראת קו מחצית המגרש ושלח כדור מושלם לניקולו בארלה שכבש את השלישי. איטליה בדרך להשגת קמפיין מושלם בו ניצחה את כל משחקיה. ארבע דקות חלפו והפעם זה זאניולו שבישל לאימובילה את שערו השני במשחק, וזה כבר 0:4 בפאלרמו. בדקה ה-64 זאניולו השלים צמד בדקה ה-64 לאחר התקפה נהדרת אשר כללה שמונה צירופי מסירות כשבסיום שיחרר קשרה של רומא בעיטה נהדרת לחיבורים וזה 0:5. אלסו רומניולי הצטרף לחגיגה בדקה ה-72 והרשית את ה-0:6 לאחר הדיפה רעה של השוער הארמני. ז'ורז'יניו הוסיף את השביעי בפנדל, כשקייזה ואורסוליני מוסיפים שערים משלהם וחותמים תשיעייה מדהימה לאיטליה שכובשת תשעה שערים במשחק אחד לראשונה מאז 1948 ומסיימת קמפיין מושלם. גם שער מצמק של אדגר בביאן לא ניחם את הארמנים ההמומים.

יוון - פינלנד 1:2

מי אם לא טמו פוקי העלה את פינלנד ל-0:1 בדקה ה-27, לאחר שקיבל כדור נהדר לבד מול השוער היוונים וכבש את השער העשירי שלו עד כה בטורניר המוקדמות. יוון הצליחה להשיג את שער השוויון עם פתיחת המחצית השנייה לאחר שפטרוס מנטלוס דחק מקרוב את ה-1:1 בדקה ה-47. בדקה ה-70 השלימו היוונים את המהפך לאחר שהמחליף אפטימוס קולוריס שנכנס רק שש דקות קודם לכן קבע 1:2 למארחים.

ליכטנשטיין - בוסניה 3:0
לבוסניה: אלדר צ'יביץ' (57), ארמין הודזיץ' (64), אדין דזקו (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully