וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורה של פציעות בנבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי יגיע לישראל?

קריכוביאק ספג זעזוע מוח, ריבוס בספק גדול ומיליק סובל מכאבים. חלוץ באיירן מינכן עשוי לדחות את הניתוח לסוף השנה האזרחית

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. GettyImages
מחכים לך. לבנדובסקי/GettyImages

נבחרת פולין מתמודדת עם כמה פציעות לקראת ההגעה שלה לישראל, למשחק במסגרת מוקדמות יורו 2020 ביום שבת בטדי. החבורה של ייז'י בזצ'ק כבר הבטיחה את ההעפלה לטורניר, אבל היא רוצה לסיים את הקמפיין באופן חיובי.

גז'גוז' קריכוביאק שכבש אתמול ב-1:1 של לוקומוטיב מוסקבה נגד קרסנודאר בליגה הרוסית, נפצע בראשו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הובהל לבית החולים ולוקומוטיב הודיעה שהוא סובל מזעזוע מוח. כרגע עדיין מוקדם לקבוע אם הוא יוכל לשחק בטדי.

חברו של קריכוביאק לקבוצה ולנבחרת, מאצ'יי ריבוס, נפצע בשריר הירך האחורי במהלך החימום ונגרע מהסגל. הצוות הרפואי של לוקומוטיב עדכן את רופאי נבחרת פולין וקיים ספק גדול בנוגע לשיתופו של המגן השמאלי במשחקים נגד ישראל וסלובניה.

באשר לרוברט לבדנובסקי עדיין אין חדש. החלוץ עדיין לא הודיע בפומבי מתי יעבור את הניתוח במפשעה וייתכן מאוד שהוא ידחה את ההליך לסוף השנה האזרחית, אז הליגה הגרמנית תצא לפגרה בת חודש. ארקדיוש מיליק לא נכלל בסגל של נאפולי ב-0:0 נגד גנואה בגלל כאבים ובימים הקרובים יתברר אם הוא יוכל לשחק בטדי.

קריכוביאק ולבנדובסקי שיחקו 90 דקות ב-0:4 הביתי של פולין על ישראל ביוני האחרון, מיליק נכנס כמחליף בדקה ה-73 וריבוס ישב על הספסל ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully