וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן בולגריה: "לא רוצה שהאווירה במשחקים שלנו תהיה כזו, זה חייב להיפסק"

איבלין פופוב שוחח עם התקשורת האנגלית בסיום המשחק מול אנגליה, אשר כמעט הופסק בגלל התנהגות גזענית של האוהדים המקומיים: "צבע העור לא משנה, כדורגל זה משפחה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: שר הספורט הטורקי על סערת ההצדעה של שחקני הנבחרת

אירועי המשחק בין בולגריה לאנגליה מיום שני האחרון עדיין מעסיקים את כלי התקשורת ברחבי אירופה ובאנגליה בפרט. אמנם במשחק עצמו הביסה אנגליה ללא תנאי את המארחים 0:6, אך הסיפור הוא כמובן הקריאות והמחוות הגזעניות של האוהדים הבולגרים, אשר בגינם הופסק המשחק פעמיים ואף היה על סף פיצוץ.

הקפטן הבולגרי איבלין פופוב, היה מאוד מעורב בניסיונות לגרום לקהל המקומי לחדול ממעשיו המכוערים, ואכן פיצוץ המשחק נמנע בסופו של דבר. בסיום המשחק התראיין פופוב לתקשורת האנגלית: "זה חשוב שדיברתי עם האוהדים במחצית. זו בעיה גדולה עבור כולם - עבור ההתאחדות שלנו (הבולגרית) ועבור אנגליה ואם האוהדים היו ממשיכים - אפילו עוד פעם אחת - זה עלול היה לגרום לסיום המשחק. היינו עלולים לספוק עונש גדול וזה היה רע עבור הכדורגל הבולגרי. שחקנים שחושבים לחתום בקבוצות בולגריות עשויים לשמוע על כל הדברים הרעים האלה. זה לא טוב לאף אחד".

איבלין פופוב שחקן נבחרת בולגריה. רויטרס
"צבע העור לא משנה". איבלין פופוב/רויטרס

פופוב נשאל האם התערבותו בנעשה באה בעקבות בקשה של אנשי נבחרת אנגליה: "לא. אנחנו משחקים 11 נגד 11 - צבע העור לא משנה. זו לא אמורה להיות בעיה. כולנו אותו דבר. אנחנו משפחה אחת גדולה בכדורגל, רק אנחנו - אם אנחנו ביחד - יכולים לעצור דבר רעים".

לגבי כעסם של האוהדים המקומיים: "זה נורמלי בהתחשב בכך שהיינו בפיגור 4:0 במחצית. אחרי שניגשתי אליהם וקצת שוחחנו - הם הבינו. אני חושב שבמחצית השנייה האווירה היתה טובה יותר. אני לא רוצה שהאווירה במשחקים של בולגריה תהיה ככה. זה לא טוב עבורינו. זה חייב להיפסק. יש בליגה הבולגרית מועדון כמו לודוגורץ עם שחקנים מכל העולם. לא שמעתי על בעיית גזענות בליגה הבולגרית. הרבה אוהדים בבולגריה אוהבים את הכדורגל האנגלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully