וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דזיובה שבר שיא, התייחס ל"גמדים על כתפיו" וסימן את בלגיה

אחרי ההעפלה של רוסיה ליורו, הקפטן התייחס לבישולים שלו והתפייט: "גמד אחד על כתף שמאל אמר לי לבעוט, וגמד אחר על כתף ימין הציע למסור". על הבלגים: "הזאר רוצה 10 מ-10, יהיה קסום לנצח אותם"

ארטיום דזיובה שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
נהנה מכדורגל כבר שנה וחצי. ארטיום דזיובה חוגג/רויטרס

נבחרת רוסיה הפכה הערב (ראשון) לשלישית שמבטיחה את מקומה ביורו 2020, לאחר שהביסה 0:5 בחוץ את קפריסין של רן בן שמעון והצטרפה בכך לבלגיה (שותפתה לבית ט') ולאיטליה. דניס צ'רישב פתח וגם חתם, ובתווך הוסיף צמד בישולים. הקפטן ארטיום דזיובה חגג את התשיעי שלו (רק אחד פחות מערן זהבי) ובישל גם הוא פעמיים מול 10 קפריסאים אומללים ב-GSP בניקוסיה.

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים עלייה ליורו 2020. רויטרס
הבטיחו יורו חמישי ברציפות. שחקני רוסיה בניקוסיה/רויטרס

דזיובה, אגב, קבע שיא לאומי חדש ולמעשה ניפץ את השיא שלו. במוקדמות 2016 היו לו שמונה שערים במוקדמות, אחד יותר מכפי שכבש ולדימיר בסצ'אסטניך במוקדמות מונדיאל 2002. כעת, כאמור, יש לקפטן הרוסי תשעה שערים בשמונה משחקים בלבד, כשבחודש הבא יוכל לשפר את המאזן ואולי גם לעקוף את זהבי, במשחקים מול בלגיה ובעיקר נגד סן מרינו החלשה.

בסיום התפנה דזיובה להתמקד במוליכת הבית בלגיה: "שמעתי שאדן הזאר אמר היום שהוא רוצה לסיים עם 10 ניצחונות. בוא נראה. אם ננצח את בלגיה במשחק הבא, זה בכלל יהיה קסום. זה יהיה מבחן רציני לכוח שלנו. מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי על הדרך בה אנחנו משחקים. הטקטיקה טובה, המצב הפיזי של השחקנים מצוין וכך גם ניתוח היריבות. כל זה עזר לנו להשיג ניצחון משכנע".

על צמד הבישולים שלו בדקות הסיום אמר: "באותו רגע ישב לי גמד על כתף שמאל ואמר 'תכבוש בעצמך', וגמד אחר על כתף ימין שאמר 'תמסור עכשיו'... אני נהנה מכדורגל בשנה וחצי האחרונות. הכול חיובי, הכול טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully