וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההעפלה: "האיטלקים גילו מחדש את התשוקה שלהם לנבחרת"

האזורי הבטיחו עלייה מוקדמת ליורו מול יציעים גדושים באולימפיקו. מאנצ'יני: "מקווה שזה יראה אפילו טוב יותר ביורו 2020"

עריכת וידאו: מתן חדד

היא לא הכי מרשימה, גם לא יותר מדי מבריקה, אבל איטליה הפכה אמש (שבת) לנבחרת השנייה שמבטיחה את מקומה ביורו 2020. האזורי ניצחו את יוון 0:2 באולימפיקו, שמרו על מאזן מושלם (21 נקודות מ-21 אפשריות) וזכו בכרטיס.

זה היה הניצחון השמיני ברציפות של איטליה (כולל משחק ידידות אחד נגד ארה"ב) - הרצף הטוב ביותר שלה מאז 1938-1939, כשעל הקווים עמד ויטוריו פוצו הגדול. "פוצו הוא אגדה בגלל שהוא זכה בשני מונדיאלים, לא בזכות ריצה של תשעה משחקים ללא הפסד", אמר המאמן רוברטו מאנצ'יני, "היה נפלא לראות את האולימפיקו ככה הערב. אני מקווה שזה יראה אפילו יותר טוב ביורו בשנה הבאה".

"נהיה מוכנים בקיץ הבא, אנחנו בדרך לעשות טורניר גדול", אמר פדריקו ברנרדסקי, שכבש את השער השני אמש, "זה היה משחק מאוד מרגש ואמוציונלי. אנחנו מודים לקהל שהיה מלא תשוקה. השער שלי חשוב כמו כל שער של כל שחקן אחר, כי העיקר שהבטחנו את העלייה. אנחנו בדרך הנכונה".

נשיא ההתאחדות, גבריאלה גרבינה, התלהב: "הערב הגשמנו חלום, זה רגע נפלא שמגיע אחרי כמה ימים מרגשים. כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי ביקרו ילדים בבית החולים לפני כמה ימים והערב האולימפיקו היה מלא באנשים שבאו לראות את הנבחרת עולה בפעם הראשונה אחרי שבעה משחקים בלבד. הדבר הכי חשוב הוא שהאיטלקים גילו מחדש את התשוקה שלהם לנבחרת".

שחקן נבחרת איטליה, פדריקו ברנרדסקי. רויטרס
"אנחנו בדרך לעשות טורניר גדול". ברנרדסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully