וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים שילם לו": שחקני אוסטריה עוקצים את המאמן המנטלי "הפרובוקטור" של ישראל

האוסטרים נקמו ב"מתגייר" מרקוס רוגן על החגיגה ההפגנתית ב-2:4 בישראל. הקפטן יוליאן באומגרטלינגר: "דיברנו עליו במחצית, רצינו לגמול לו"

צילום וידאו: יניב טוכמן

"על המסלול ליורו 2020", קראו הכותרות באתרי אוסטריה לאחר הניצחון הערב (חמישי) 1:3 על נבחרת ישראל. האוסטרים עלו למקום השני בבית ז' של מוקדמות היורו וכעת תלויים בעצמם לקראת שלושת מחזורי הסיום, וזאת למרות שפתחו את הקמפיין עם 0 מ-6. מאז הם צברו 13 נקודות מתוך 15, כולל הנקמה הערב בנבחרת של אנדי הרצוג, שניצחה אותם 4:2 במפגש הראשון. דייויד אלאבה, שישב ביציע בעקבות הפגיעה הגסה בו מצדו של סרז' אורייה בליגת האלופות, ייעדר גם מהמשחק מול סלובניה ביום ראשון.

המאמן פרנקו פודה אמר בסיום: "ישראל נבחרת טובה שלא נתנה לנו להיכנס למשחק ב-20 הדקות הראשונות. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים והיינו ראויים לניצחון כי היו לנו הרבה מצבים הבקעה. נאלצנו לבצע שני שינויים כפויים וגם אילסנקר ולזארו הגיעו ללא קצב משחק, אבל הם יהיו מוכנים למשחק הבא".

פרנקו פודה מאמן נבחרת אוסטריה. רויטרס
יחסר את הכוכב שלו גם במשחק הבא. פרנקו פודה/רויטרס

הקפטן יוליאן באומגרטלינגר: "הגענו לעמדה שאיש לא חשב שנהיה בה בחודש מרץ, אחרי הפתיחה האיומה. זה הישג גדול מבחינתי. כמו שראינו במשחק בישראל, הם פותחים מצוין והיו דומיננטיים ב-15 הדקות הראשונות, עד שנכנסו למשחק והתחלנו לייצר מצבים. יכולנו להפוך את התוצאה כבר במחצית הראשונה. הגבנו מצוין. אם זה לא ניצחון של מלכים, אז אני לא יודע מה זה".

ולנטינו לזארו, כובש השער הראשון: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל מה שחשוב זה הניצחון. רצינו מאוד את שלוש הנקודות ונלחמנו עבורן. עבדו קשה גם אחרי שישראל הובילה. כבשנו שלושה שערים, השגנו ניצחון ביתי ואנחנו חזק במרוץ".

מרקו ארנאוטוביץ', שהחמיץ לא מעט במשחק ונפצע לקראת סיומו, הבהיר: "אעשה הכול כדי להיות כשיר למשחק בסלובניה ביום ראשון. היו לי מצבים והחמצתי, אבל אני שמח מאוד שבסופו של דבר הנקודות נשארו כאן והשגנו את הניצחון".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל הפסידה 3:1 באוסטריה, היורו מתרחק

לכתבה המלאה
אלכסנדר דראגוביץ' (מימין) עם יוליאן באומגרטלינגר שחקני נבחרת אוסטריה. GettyImages
קאמבק מרשים אחרי 0 מ-6 בתחילת הקמפיין. אלכסנדר דראגוביץ' עם יוליאן באומגרטלינגר/GettyImages

בסיום המשחק עקצו כמה משחקני אוסטריה את מרקוס רוגן, המאמן המנטלי האוסטרי של נבחרת ישראל ודמות שנויה במחלוקת באוסטריה. רוגן בן ה-26, שחיין אולימפי לשעבר שהתחתן עם יהודיה, התגייר ואפילו צם עם שחקני הנבחרת ביום הכיפורים, זכור באוסטריה כמי שחגג בהפגנתיות את ה-2:4 של ישראל בסיבוב הקודם - על אף העובדה שהוא אוסטרי מבטן ומלידה.

"אני רוצה לברך את מרקוס רוגן - שחיין לשעבר, מאמן מנטלי, או מה שזה לא יהיה - על הניצחון של אוסטריה היום. אני בטוח שהוא מרגיש המון גאווה במדינה שלו", אמר בסרקזם הבלם אלכסנדר דראגוביץ'. "בישראל הוא עשה פרובוקציות, אבל יש אלוהים בשמיים והוא דאג לשלם שלו. את היורו הוא שוב יראה מהטלוויזיה, כמו תמיד".

דראגוביץ' הוסיף ש"בישראל רוגן לא הראה כבוד מינימלי ליריבה, אפילו שזו הנבחרת של המדינה שנולד וגדל בה. אחפש אותו בהמשך כדי שאוכל לברך אותו אישית על הניצחון".

גם הקפטן יוליאן באומגרטלינגר הודה שהחגיגות ההן של רוגן על כר הדשא בישראל הוסיפו מוטיבציה מיוחדת לשחקנים, והיו נושא שיחה בולט בחדר ההלבשה של האוסטרים לקראת המשחק. "לא שכחנו לו את זה. זה צרם לנו מאוד אחרי המשחק, כי קצת מצחיק שאוסטרי חוגג הפסד של אוסטריה בצורה כזו ומשלהב את הקהל של היריבה, למרות שזכותו לחגוג. אותנו זה רק 'הדליק', אני חייב לומר. אפילו דיברנו על זה במחצית של המשחק, שצריך לנקום בו".

מרקוס רוגן. GettyImages
דמות שנויה במחלוקת באוסטריה. מרקוס רוגן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully