וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו לוריס יחזור רק ב-2020, דידייה דשאן לא מוטרד ממכת הפציעות

שוער טוטנהאם ונבחרת צרפת, שנפגע במרפק לאחר נפילה מחרידה ביום שבת, צפוי להיעדר כשלושה חודשים. נבחרת צרפת מנסה להכשיר את קיליאן אמבפה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל

טוטנהאם אישרה הערב (שני) את דבריו של דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת, כי הוגו לוריס יוכל לחזור למגרשים רק ב-2020. השוער בן ה-32 נפגע בצורה מחרידה בידו השמאלית כאשר שמט כדור בפתיחת המשחק מול ברייטון (3:0) ונפל לאחור, אבל לאחר מכן נשללו האופציות מהן חששו בטוטנהאם ובעיקר בצרפת שכבר חושבת על היורו בקיץ, והתברר כי תידרש תקופת החלמה של כשלושה חודשים.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם פצוע. רויטרס
זה נראה גרוע יותר ביום שבת. הוגו לוריס/רויטרס

דשאן, שזימן את מייק מניאן מליל כשוער שלישי והודיע כי סטיב מנדנדה יהיה השוער הראשון במשחק מול איסלנד ביום שישי הקרוב, אמר: "קשה להעריך כמה זמן הוגו ייעדר. האפשרות של שבר במרפק נשללה, אבל אני לא מומחה. דיברתי עם הוגו לאחר שהוא נרגע מבחינה רגשית. אנחנו יודעים שהוא לא יעמוד לרשותינו בסבב המשחקים הזה וגם לא בנובמבר. הוא לא יחזור לשחק ב-2019".

בכלל, הסגל של דשאן לא נמצא במצב אידיאלי לקראת המשחקים הקשים מול איסלנד וטורקיה. גם פול פוגבה פצוע, המגן לאו דובואה מליון נשלח הביתה בגלל פציעה (ג'יבריל סידיבה זומן במקומו) ונעשים מאמצים להכשיר את קיליאן אמבפה ואת לוקאס הרננדז, אותו באיירן מינכן כלל לא רצתה לשחרר. אבל דשאן לא מוטרד: "אין לי דאגות מהמצב, אנחנו נסתדר. אם עוד שחקן לא יוכל לשחק, נחליף אותו. אני יכול לקחת גם שחקנים מהנבחרת הצעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully