וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג סוחט השוואות למסי ורונאלדו: "אפשר לעצור אותו רק בעבירה"

מאמן קוסובו התלהב מהיכולת של כוכב אנגליה, שהודה: "אני שואף להיות כמוהם". הפרשנים מזהירים את סאות'גייט מההגנה ה"משועממת"

גלאטסראיי

נבחרת אנגליה אמנם ניצחה אמש (שלישי) 3:5 את קוסובו בסאות'המפטון, אמנם הגדילה את רצף משחקי המוקדמות שלה ללא הפסד ל-43, אמנם התמוגגה מג'יידון סאנצ'ו שהפך לכובש הצמד הצעיר בתולדות הנבחרת, אבל עדיין יצאה בעיקר מודאגת.

ההגנה האנגלית נחשפה במערומיה, ספגה שלושה שערים "מיותרים" לטענתו של גארת' סאות'גייט כולל שער 34 שניות בלבד משריקת הפתיחה, ובאופן כללי נראתה פגיעה מדי, בעיקר בחלק האחורי.

"עשינו טעויות אומללות ומגוחכות, פתחנו את המשחק בצורה אומללה - אין ספק בזה. השחקנים לא צריכים שאגיד להם את זה אפילו, הם הודו בזה בעצמם בחדר ההלבשה", אמר סאות'גייט.

חלוץ נבחרת קוסובו ואלון ברישה. רויטרס
היו גם רגעי מבוכה. קוסובו חוגגת/רויטרס

גם ראחים סטרלינג הודה ש"בטורנירים גדולים מול נבחרות גדולות, אסור לטעות ככה, אסור לשחק ככה. אם נעשה את זה בטורניר גדול, יחסלו אותנו". רוי קין, שפירשן את המשחק בטלוויזיה, מתח ביקורת על שחקני אנגליה, אמר ש"הם נראים משועממים" וטען ש"זה עוד יפגע בנו בגדול בהמשך,.

לפחות הצד ההתקפי הרשים. סטרלינג רשם את אחד ממשחקיו הטובים במדים הלאומיים, כשכבש את הראשון של אנגליה ובישל פעמיים. מאמן קוסובו אף אמר בסיום ש"סטרלינג הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, הוא מתקרב למסי ורונאלדו. ממש בלתי אפשרי לשחק נגדו. הדבר היחיד שאפשר לעשות נגדו זה עבירות".

סטרלינג, שנראה בשיאו מפתיחת העונה, התייחס לדברים ואמר ש"כדי להיות ברמה של מסי ורונאלדו אני צריך לעשות את הדברים האלה כל הזמן, כל שנה, כל יום מחדש. אני בהחלט שואף להיות כמוהם".

סטרלינג אף החמיא לנקודת אור נוספת באנגליה אמש, היכולת של ג'יידון סאנצ'ו בן ה-19. "הוא עושה דברים שבגילו לא חלמתי לעשות. ובנוסף לכישרון הטבעי הוא מקצוען ועובד קשה, כמו שצריך. הוא לא נשען רק על היכולות שלו, וזה יכול להפוך אותו לכוכב בקנה מידה עולמי", אמר סטרלינג.

עוד בוואלה!

מוקדמות יורו 2020: 3:5 משוגע לאנגליה על קוסובו, רביעייה לרונאלדו ב-1:5 של פורטוגל בליטא

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג, ג'יידון סאנצ'ו חוגגים. GettyImages
צמד-חמד. סטרלינג וג'יידון סאנצ'ו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully