וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו עוד הוכחה - רונאלדו הטוב בעולם, בפער": בפורטוגל מתמוגגים מההצגה

הכוכב מתקרב לשיא היסטורי אחרי הרביעייה, סוחט מחמאות ממאמנו פרננדו סנטוס, ומשאיר את פורטוגל בהלם: "נספר לנכדים שזכינו לצפות בו"

שבוע מוקדמות היורו ננעל אמש (שלישי) עם שפע של שערים, כולל 3:5 של נבחרת אנגליה על קוסובו. אבל עם כל הכבוד לכולן, את הערב הזה יזכרו בעיקר בזכות כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הגדול של נבחרת פורטוגל הפציץ רביעייה מהדהדת לרשת של ארנסט שטקוס שוער הפועל באר שבע והפך למלך שערי מוקדמות היורו בכל הזמנים עם 25 שערים כשהוא עוקף את רובי קין שכבש 23 שערים עבור נבחרת אירלנד. אבל זה לא הכל. עם הרביעייה הזו רונאלדו מאיים גם על שיאו האלמותי של עלי דאי שכבש 109 שערים עבור נבחרת איראן. לפורטוגלי יש כעת 93 שערים בינלאומיים והיד, או הרגל יותר נכון, עדיין נטויה.

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס הודה ש"לא היינו מספיק מוכנים למשחק, וזו אשמתי", והיה אסיר תודה לכוכבו הגדול ששוב הציל אותו. "הערב הזה היתה עוד הוכחה לכך שהוא הכדורגלן הטוב בעולם, ובפער. מה שהוא עושה בלתי נתפס. הוא רעב בכל משחק, בכל רגע, לא חשוב מה התוצאה, לא חשוב מה עומד על הכף. הצעירים שלנו צריכים ללמוד ממנו איך כדורגלנים שומרים על דריכות".

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
מלך שערי המוקדמות בכל הזמנים. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו עצמו אמר ש"אני מאוד שמח מהיכולת שלי, אבל קודם כל מרוצה מהניצחון. הלוואי שזה ימשיך בדיוק ככה. זו גאווה ללבוש את המדים הלאומיים, הנבחרת בתקופה טובה, אני בתקופה טובה - הכל הולך טוב. אנחנו לא רק כובשים שערים, אנחנו מציגים יכולת נהדרת באופן כללי".

בתקשורת הפורטוגלית חגגו את הרביעייה של רונאלדו, וציינו ש"עוד נספר לנכדים שהיתה לנו הזכות לראות את כריסטיאנו רונאלדו בפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully