וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לפורטוגל במוקדמות יורו 2020, אנגליה וצרפת הביסו

אלופת אירופה ניצחה את סרביה 2:4 בחוץ, רונאלדו כבש את השלישי. קיין כבש שלושער ב-0:4 על בולגריה, אלופת העולם דילגה ל-1:4 על אלבניה. טורקיה הסתפקה ב-0:1 על אנדורה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קמפיין מוקדמות היורו נמשך היום (שבת) עם שבעה משחקים בבתים א', ב' ו-ח'. בבית א' אנגליה הביסה את בולגריה ובבית ב' פורטוגל רשמה ניצחון ראשון, 2:4 בחוץ על סרביה. בבית ח' צרפת התגברה בקלילות על אלבניה החלשה וטורקיה גירדה שלוש נקודות נגד אנדורה.

ראחים סטרלינג שחקן נבחרת אנגליה עם הארי קיין. רויטרס
סטרלינג מודה לקיין על הבישול/רויטרס

בית א'

אנגליה - בולגריה 0:4

נבחרת שלושת האריות השיגה ניצחון שלישי בשלושה משחקים ועשתה את זה בקלילות די צפויה מראש, אם כי עדיין מרשימה. הארי קיין כבש שלושער כשהראשון היה בדקה ה-23 אחרי טעות אומללה מאוד בהגנה הבולגרית. האורחת הייתה קרובה לאזן בדקה ה-49, אבל וונדרסון החמיץ מול ג'ורדן פיקפורד בצד השני וממש בהתקפה לאחר מכן ראחים סטרלינג סחט פנדל וקיין השלים צמד מהנקודה הלבנה. בדקה ה-55 קיין בישל לסטרלינג ובדקה ה-73 חלוץ טוטנהאם השלים שלושער מהנקודה הלבנה אחרי שהוכשל בעצמו. קיין עם חמישה שערים בשלושה משחקים בלבד.


קוסובו - צ'כיה 1:2

קוסובו הקטנה ממשיכה להרשים, למרות שהפעם היא חסרה את הכוכב הגדול מילוט ראשיצה.
הצ'כים עלו ליתרון בדקה ה-16 משער של פטריק שיק, אבל קוסובארים הצליחו לאזן כעבור ארבע דקות בלבד. אלבסן רשאני הוציא אותם למתפרצת משמאל והעביר למרכז, וחלוץ פנרבחצ'ה ודאט מוריצ'י המשיך פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-67 אחרי שוואלון ברישה העביר קרן מימין ומרגים וויבודה בעט לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
הארי קיין עם שער חמישי במוקדמות/רויטרס

בית ב'

סרביה - פורטוגל 4:2

ניצחון יקר לפורטוגל בבלגרד, הראשון שלה בקמפיין אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות. וויליאם קרבאליו דחק מקרוב (41) אחרי יציאה לא טובה של השוער המארח מרקו דמיטרוביץ' וגונסאלו גדש הכפיל (58) אחרי שעבר שחקן הגנה וירה חזק לרשת. ניקולה מילנקוביץ' ניצל תרדמת בהגנת פורטוגל כדי לנגוח פנימה אחרי קרן (68), אבל בישול מבריק של ברנרדו סילבה סידר לרונאלדו כיבוש קל (80) - ספק מעמדת נבדל. אלכסנדר מיטרוביץ' צימק ל-3:2 עם פצצה בדקה ה-84, אבל ברנרדו סיפק את אקורד הסיום עם ה-2:4 בדקה ה-87. סרביה הסתבכה מאוד ונראית רחוקה מהעפלה ליורו.

ליטא - אוקראינה 3:0

הנבחרת של אנדריי שבצ'נקו עם ניצחון חוץ קליל, ששיפר את מאזנה ל-13 נקודות מ-15 אפשריות בראשות הבית וככל הנראה גם בדרך ליורו. אמיליוס זובאס, שוער בני יהודה וליטא, נותר חסר אונים מול שערים של אולכסנדר זינצ'נקו (7), מרלוס (28) ורוסלן מלינובסקי (62).

שחקני נבחרת צרפת חוגגים, קינגסלי קומאן. רויטרס
יתרון מהיר. צרפת חוגגת את ה-0:1/רויטרס

בית ח'

צרפת - אלבניה 1:4

ההפסד הלא צפוי לטורקיה סיבך מעט את צרפת, אבל כנראה שגם העיר אותה והיום היא השיגה ניצחון משכנע בפריס. דידייה דשאן נאלץ להסתדר ללא קיליאן אמבפה, פול פוגבה ואנגולו קאנטה הפצועים, אבל מי שהיה על המגרש עשה את העבודה. קינגסלי קומאן ניצל כדור עומק מבריק של רפאל וראן כדי לכבוש בדקה ה-8 ואוליבייה ז'ירו הכפיל בדקה ה-27. אנטואן גריזמן החמיץ פנדל בדקה ה-36, אבל בדקה ה-68 כיפר עם בישול נאה לקומאן, שהשלים צמד. ג'ונתן איקונה חתם בדקה ה-85 אחרי שנכנס להופעת בכורה בנבחרת הבוגרת וסוקול ציקאלשי רק צימק בפנדל (89). למשחק קדמה מיני שערורייה, כשבמקום ההמנון האלבני נוגן ההמנון של אנדורה - דבר שגרם למשחק להיפתח באיחור של כ-7-8 דקות.

טורקיה - אנדורה 0:1

89 דקות ארוכות החזיקו האנדורים מעמד, עד שחוסר עירנות בכדור קרן הותיר אותם שבורי לב. טורקיה תקפה בחמת זעם מרגע הפתיחה, אבל לא הצליחה לפרוץ את ההגנה הבצורה של האורחת והסתפקה בעיקר בבעיטות לא מספיק מדויקות מחוץ לרחבה. עד שבדקה ה-89 אוזאן טופאן נגח פנימה אחרי כדור קרן והקפיץ את עשרות האלפים ביציעים. אמרה בלוזוגלו בן ה-39 פתח בהרכב של שנול גונש וערך הופעה 100 במדים הלאומיים.


איסלנד - מולדובה 0:3

הסקנדינבים עם ניצחון ביתי חשוב, ששיפר את מאזנם ל-12 נקודות מ-15 אפשריות במאבק שלהם עם צרפת וטורקיה על שני המקומות הראשונים בבית ח'. קולביין סיגתורסון (31), בירקיר ביארנסון (55) ושער עצמי של ויקטור מודראץ (77) קבעו את תוצאת המשחק.

שחקני נבחרת פורטוגל, ברנרדו סילבה, וויליאם קרבאליו, כריסטיאנו רונאלדו. AP
חגגו בבלגרד. רונאלדו והחברים/AP
אולכסנדר זינצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
זינצ'נקו חוגג את השער שלו/רויטרס
ודאט מוריצ'י שחקן נבחרת קוסובו. רויטרס
מוריצ'י וחבריו הצליחו להסתדר גם ללא ראשיצה ולהשיג ניצחון חשוב מאוד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully